مجله آموزشی

نمایی از قیمت مواد کراتینه مو

قیمت مواد کراتینه مو ?| هر آن چیزی که باید بدانید اینجاست!

فهرست مطلب:

امتیاز به این مقاله

امروزه کمتر کسی با روش کراتینه مو آشنایی ندارد، این روش صاف کردن مو یک راه بسیار عالی برای از بین بردن وز موها است و می‌تواند ظاهری صاف و درخشنده به موی شما بدهد و در عین حال از موهای شما به خوبی محافظت کند. در صورتی که حتی موی وز و فر ندارید نیز می‌توانید برای تقویت موهای ضعیف و یا آسیب دیده از دکلره، از مواد کراتینه مو استفاده کنید.

برای استفاده از تمام مزایای محصولات کراتینه مو می‌توانید استعلام قیمت مواد کراتینه مو خود را از فروشگاه‌های آنلاین معتبر انجام دهید. برای آشنایی با قیمت مواد کراتینه مو و فروشگاه‌ معتبر در این زمینه با کراتین مقدم همراه باشید:

کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو یکی از روش‌های عملی و نیمه موقت برای صاف کردن مو است. همچنین این روش با مواد مغذی که در مواد کراتین دارد، می‌تواند به شادابی و احیای موی آسیب دیده کمک زیادی کند و ظاهری شاداب و سالم را به موی شما می‌بخشد. این نوع روش دارای انواع دیگری به نام کراتینه احیایی، کراتینه برزیلی و کراتینه ژاپنی نیز است که هر یک از این انواع برای هدف و موی خاصی مناسب است.

نمایی از موی کراتین شده

عوامل موثر بر قیمت کراتینه مو

از آن جایی که قیمت مواد کراتینه مو به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی‌توان یک قیمت قطعی را برای این روش مراقبتی و آرایشی مو در نظر گرفت. همچنین به دلیل نوساناتی که بازار محصولات آرایشی تجربه می‌کند، بهتر است که قیمت مواد کراتینه را از فروشگاه درخواست کنید. با این حال در ادامه عواملی که بر این قیمت تاثیرگذار هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

  • مقدار و حجم مو

اگر می‌خواهید با مهمترین عامل در قیمت کراتینه مو آشنا شوید آن مقدار و حجم مویی است که شما دارید. به طور معمول افرادی که موهای پرپشت و بلندی دارند از حجم بیشتری از مو برخوردارند. به همین دلیل حجم ماده کراتینی که برای شما استفاده خواهد شد نیز افزایش خواهد یافت. از این سو اگر فرد موی کوتاه و کم پشتی داشته باشد حجم مو نیز کاهش پیدا کرده و مقدار ماده کراتینه لازم نیز کمتر شده و در نتیجه روی هزینه‌ای که برای کراتین کردن مو پرداخت خواهید کرد نیز اثر خواهد گذاشت.

  • نوع کراتین مو

محصولات کراتینه در انواع مختلفی در بازار محصولات آرایشی و مراقبتی پوست و مو وجود دارد که هر کدام از این انواع کراتین دارای قیمت مختلفی خواهند بود. به عنوان مثال سه نوع کلی کراتین وجود دارد که کراتین احیایی، کراتین برزیلی و کراتین ژاپنی است. از آن جایی که هر کدام از این محصولات کراتین دارای مواد شیمیایی مختلفی هستند، به همین دلیل قیمت هر یک نیز متفاوت خواهد بود.

  • برند انتخابی کراتین مو

بعد از انتخاب روش مناسب کراتین برای موهای خود، باید برند مناسب با موی سر خود را نیز انتخاب کنید. همان طور که برای همه محصولات صدق می‌کند، محصولات کراتینه مو که تولید داخل هستند از قیمت مناسبتری برخوردارند، در حالی که محصولات کراتینه خارجی قیمت بالاتری دارند. با این حال برندهای محبوب و باکیفیت نیز ممکن است هزینه بیشتری را به شما تحمیل کنند اما با این حال نتیجه کار موی صاف و یکدستی است که ماندگاری خوبی دارد.

  • کراتین بدون فرمالدئید

برای خرید انواع مواد کراتینه مو مهم است که به مواد شیمیایی به کار رفته در آن نیز دقت کنید. یکی از مواد شیمیایی که اغلب در مواد کراتینه به کار می‌رود، فرمالدئید است. این ماده دارای مواد آسیب رسانی است که می‌تواند در دراز مدت به بدن شما آسیب بزند. اگر علاقه دارید که از مواد کراتینه سالم و بدون فرمالدئید استفاده کنید، نیاز است که مبلغ بیشتری را بپردازید.

  • متخصص و سالن زیبایی

در صورتی که تمایل دارید کراتینه مو خود را به صورت تخصصی و در یک سالن زیبایی انجام دهید، هزینه بیشتری را باید بابت آن بپردازید. در عین حال بهتر است بدانید که نتیجه کار کراتینه در آرایشگاه بسیار بهتر است از نتیجه کاری که در خانه و توسط فرد آماتور انجام می‌شود. همچنین ممکن است میزان سابقه و تجربه فرد متخصص نیز در هزینه‌ای که برای کراتینه کردن موی خود می‌پردازید، اثرگذار باشد و علاوه بر این، شهرت سالن زیبایی و امکانات موجود در آن نیز عاملی دیگر بر افزایش هزینه صاف کردن مو به روش کراتینه خواهد بود.

با این حال برای مدیریت و کاهش هزینه مراقبت و آرایش موی خود می‌توانید کار کراتینه مو را در منزل خود و توسط خودتان انجام دهید. به این ترتیب تنها نیاز است که از قیمت مواد کراتینه مو اطلاعاتی کسب کنید و با خرید بهترین نوع کراتینه مو، صاف کردن موی خود در خانه را شروع کنید. شما می‌توانید با آموزش کراتینه کردن مو در وب سایت کراتین مقدم، مراحل انجام این کار را آموزش ببینید.

  • روش‌های مختلف

روش‌های انجام کراتین مو نیز ممکن است تفاوت داشته باشد. همان طور که می‌دانید انواع مختلفی از کراتین مو وجود دارد که می‌توان به کراتین احیایی، کراتین برزیلی و کراتین ژاپنی اشاره کرد. هر یک از این انواع به روش‌ها و متود خاصی انجام می‌پذیرد که می‌تواند هزینه متفاوتی را برای شما در پی داشته باشد.

خرید کراتینه مو از فروشگاه آنلاین کراتین مقدم

مهم است که مواد کراتینه خود را از چه فروشگاهی تهیه می‌کنید، در صورتی که فروشگاه محصولات آرایشی و مراقبتی شما از محصولات بی‌کیفیت و نامرغوب استفاده می‌کند، عواقب منفی این محصولات بر روی پوست و موی شما خود را نشان خواهد داد. فروشگاه آنلاین کراتین مقدم با بهره‌گیری از بهترین مواد کراتینه موجود در بازار آرایشی در تلاش است تا بتواند رضایت و اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان را به دست بیاورد.

همچنین علاوه بر خرید مواد کراتینه نیاز است که سایر محصولاتی مانند شامپو مخصوص موهای کراتینه شده را نیز تهیه کنید. این شامپو ویژه افرادی است که موهای خود را کراتینه کرده‌اند و به تثبیت هر چه بیشتر کراتین مو کمک زیادی می‌کند.

نمایی از خرید مواد کراتینه مو

 

نحوه انجام کراتینه مو در منزل

بسیاری از افراد علاقه دارند که هزینه‌های آرایشی و مراقبتی خود را تا حد ممکن کاهش دهند و به صورت اقتصادی از پوست و موی خود مراقبت کنند. یکی از روش‌هایی که می‌توان این هزینه‌ها را کنترل کرد، کراتینه مو در منزل است. به طور کلی هزینه کراتینه مو در سالن‌های آرایشی و متخصصین این امر بالا خواهد بود و با یادگیری مرحله به مرحله کراتینه مو در خانه، این هزینه کاهش خواهد یافت.

در ادامه کراتین مقدم تلاش کرده است که مراحل کراتینه کردن مو را به صورت گام به گام و جامع تشریح کند، با این حال در خاطر داشته باشید که کیفیت کراتینه مو در منزل با کیفیت کراتینه توسط متخصص می‌تواند با هم متفاوت باشد. در صورتی که علاقه دارید به کراتین خانگی بیشتر آشنا شوید به مقاله کراتین خانگی مو مراجعه کنید.

  1. تهیه و خرید مواد کراتینه مو

اولین کار برای خرید کراتینه مو مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد است و بهتر است که کراتین مویی که برند شناخته شده‌ای دارد را خریداری کنید. در بازار محصوات آرایشی قیمت مواد کراتین مو ممکن است که تنوع زیادی داشته باشد، اما اگر شناخت درستی از برندهای کراتینه مو داشته باشید، بهترین گزینه را خریداری خواهید کرد. در صورتی که علاقه دارید اطلاعات بیشتری نسبت به محصولات کراتینه مو داشته باشید مقاله بهترین مارک کراتینه مو را مطالعه کنید.

  1. آماده سازی مو

قبل از انجام کراتینه مو بهتر است که موهای خود را آماده سازی کنید، برای این کار باید موهای خود را به طور کامل بشویید. برای این که موهای شما به شکل درستی شسته شود و حداقل میزان مواد شیمیایی بر روی موهای شما باقی بماند، بهتر است که از شامپو بچه استفاده کنید. در این حالت ماده کراتینه به بهترین شکل بر روی موی شما اجرا خواهد شد. از آن جایی که تا سه روز بعد از کراتینه کردن مو نمی‌توانید موی خود را بشوئید، انجام این کار ضروری به نظر می‌رسد.

  1. خشک کردن مو

بعد از این که موهای خود را با شامپو بچه شستشو دادید، باید موها را خشک کنید. البته در نظر داشته باشید که برای هر روش از کراتینه کردن مو باید موها را تا حدی خشک کرد. به عنوان مثال اگر کراتینه احیای مو را انجام می‌دهید، باید موهای خود را به صورت کامل خشک کنید. برای انجام کراتینه برزیلی موهای خود را کمی نمناک و خیس نگه دارید به طوری که حدود 80 یا 90 درصد خشک شده باشند.

  1. تقسیم بندی مو

در این مرحله موهای خود را به دسته‌های کوچکتری تقسیم کنید. تعداد این دسته‌ها به میزان حجم موی شما بستگی دارد. اگر حجم مو کم است 4 دسته کافیست و اگر موهای حجیم و پرپشتی دارید، تا 8 دسته نیز می‌توان تقسیم کرد.

  1. کراتینه کردن مو

این مرحله از کراتینه کردن مو باید از وسایلی مانند فرچه مو و شانه استفاده کنید. با استفاده از فرچه مواد کراتین را بر روی موهای خود پیاده کنید و هر دسته از مو را به صورت کامل به مواد آغشته کنید. نکته مهمی را که باید در نظر داشته باشید این است که کراتینه را به ریشه موی خود نزنید و از 1.5 سانتی متری ریشه مو، کراتینه را انجام دهید. سپس مواد کراتینه را تا انتهای نوک تار مو ادامه دهید.

در صورتی که مواد کراتینه را از ریشه بر روی موهای خود پیاده سازی کنید، موهای شما آسیب دیده و می‌تواند باعث ریزش موی شما شود. بعد از کراتینه کردن موی خود، بسته به جنس مو لازم است که مدت زمان حفظ مواد روی مو متفاوت باشد. در صورتی که موی شما نازک و کم ضخامت است، بهتر است که مواد کراتینه به مدت 20 تا 30 دقیقه بر روی سر خود قرار دهید. در صورتی که موهای شما ضخامت زیادی دارد و زبر است، این مدت زمان به 40 تا 50 دقیقه افزایش پیدا خواهد کرد.

  1. شانه زدن مو

بعد از این که موهای خود را کراتینه کردید به صورت مرتب و هر ده دقیقه موی خود را شانه کنید تا تمام تارهای موی شما به این ماده آغشته شود. سپس سر خود را با کلاه نایلونی بپوشانید و تا زمانی که مدت زمان مورد نظر نگذشته است، کلاه را برندارید.

  1. موهای خود را نشویید!

بعد از این که موهای خود را کراتینه کردید و مدت زمان لازم نیز طی شد، تنها موهای خود را با استفاده از سشوار خشک کنید و هرگز مواد کراتینه را از روی موی خود نشویید. برای این که اطمینان حاصل کنید که این مدت زمان کافی است، روی محصول کراتینه خود را چک کنید و مدت زمان پیشنهادی که برند مربوطه به شما گفته است را رعایت کنید.

  1. اتو کشیدن مو

بعد از طی مراحل قبل، با استفاده از اتوی مویی که دارای درجه حرارت 400 تا 450 درجه است، موی خود را اتو کنید. با هر بار اتو کردن مقدار کمی از مو را بردارید تا نتیجه به بهترین شکل ممکن به وجود بیاید. سپس همین دسته کوچک مو را چندین بار اتو کنید، بعد از این که اتوی موی شما به تمام رسید، موها را خشک نگه دارید و آن‌ها را با آب تماس ندهید.

در نظر داشته باشید که بعد از گذشت حداقل 3 روز از کراتینه کردن موی خود، موهای خود را بشویید و از شامپوهای حاوی سولفات نیز استفاده نکنید.

کلام آخر…

کراتین از آن روش‌های صاف کردن و احیای مو است که مورد استقبال خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. از آن جایی که مواد این محصول دارای مواد مغذی است، می‌تواند موهای ضعیف، شکسته و آسیب دیده را به خوبی تقویت کرده و ترمیم کند. همچنین موهای وز دار که تحت هیچ شرایطی صاف نمی‌شوند نیز می‌توانند با استفاده از کراتین، صاف و درخشنده شوند.

جهت کراتینه کردن مو باید استعلام قیمت مواد کراتینه مو خود را از فروشگاه معتبر و مورداعتمادی انجام دهید تا نه تنها محصول اورجینال و باکیفیت تهیه کنید بلکه نتیجه‌ای رضایت بخش نیز به دست بیاورید. فروشگاه آنلاین کراتین مقدم با فراهم کردن بهترین مواد کراتینه و همچنین پاسخگویی به مشتریان خود می‌تواند خرید آنلاینی متفاوت و لذتبخش را برای شما به وجود بیاورد.

سپاسگزاریم که وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب صرف کردید. اگر سوال و یا تجربه‌ای از قیمت مواد کراتینه مو در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله کراتین مقدم به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.