مجله آموزشی

نمایی از قیمت انواع مواد کراتینه مو

قیمت انواع مواد کراتینه مو +خرید باکیفیت‌ترین محصولات موجود در ایران!

فهرست مطلب:

امتیاز به این مقاله

بسیاری از خانم‌ها و آقایان برای به دست آوردن موهای صاف و زیبا که به هر حالتی دربیاید، حاضر به پرداخت هزینه‌های گزافی هستند. از بین رفتن وز مو و موهای درخشان و براق یکی از استایل‌های جدید و موردعلاقه در بین افراد است. روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن موهای خود را صاف و خوش حالت کرد.

یکی از روش‌های پیشنهاد شده توسط متخصصین، روش کراتینه کردن مو است که علاوه بر صاف کردن مو، توانایی احیا و تقویت آن نیز وجود دارد. در این مقاله از کراتین مقدم قصد داریم که قیمت انواع مواد کراتینه مو را بررسی کرده و اطلاعات کلی درباره روش کراتینه کردن مو را با شما در میان بگذاریم. پس به خواندن ادامه دهید و تا انتهای این مطلب، ما را همراهی کنید:

کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو یکی از روش‌های محبوب در بین افرادی است که علاقه دارند از شر وزهای موی خود خلاص شوند. کراتین یکی از آن پروتئین‌های طبیعی در مو است که سبب صاف شدن و تقویت مو می‌شود. افرادی که دارای کراتین کمی در تارهای موی خود هستند، به طور طبیعی دارای موهای فر هستند. به همین دلیل نیاز است که این افراد به صورت مصنوعی این کراتین را به دست بیاورند و موهای خود را تقویت کنند.

کراتینه مو یکی از روش‌های نیمه موقتی صاف کردن مو است و می‌تواند علاوه بر از بین بردن وز و فر مو، در احیا و تقویت موی شما نیز تاثیرگذار باشد. در بهترین حالت ممکن، کراتینه موی شما تا 6 ماه نیز باقی خواهد ماند و در عین حال باید هر چند ماه یکبار آن را شارژ کرد. در صورتی که علاقه دارید اطلاعات بیشتری از کراتینه مو به دست بیاورید، به مقاله کراتین مو چیست مراجعه کنید.

نمایی از کراتین موی سر برای حانم ها و کراتینه مو چیست؟

قیمت انواع مواد کراتینه مو

قیمت کراتینه مو به عوامل زیادی بستگی دارد و همچنین قیمت و نوسانات بازار ارز نیز بر قیمت انواع مواد کراتینه مو تاثیرگذار است. علاوه بر این برندی که از آن محصولات کراتینه خود را خریداری می‌کنید نیز از عوامل مهمی است که در قیمت کراتین دخیل است.

به عنوان مثال در صورتی که قصد خرید کراتین مو از یک برند خارجی را دارید، هزینه بیشتری را باید بپردازید. با این حال هزینه خرید کراتین مو تولید داخل به مراتب مناسبتر و منطقی‌تر است.

به طور کلی اگر قصد خرید کراتین مو را دارید، هزینه تقریبی برای شما از 400 هزار تومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان به بالا وجود دارد. با این حال عوامل بسیار متعددی بر روی این قیمت تاثیرگذار هستند و می‌توانند هزینه دقیق را برای شما تعیین کنند.

حجم مو

حجم مو از مهمترین عوامل دخیل در هزینه کراتینه کردن مو است. در صورتی که موهای شما بلند است و حجم زیادی دارد، از مواد کراتینه مو بیشتری باید استفاده کنید، به همین دلیل هزینه کراتین مو افزایش خواهد یافت. همچنین در صورتی که موی کوتاه و حجم کمی دارید، از مواد کمتری استفاده خواهید کرد و هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد.

هزینه آرایشگاه و متخصص

در صورتی که قصد دارید موهای خود را کراتینه کنید، بهتر است که بدانید کراتینه مو می‌تواند هم در سالن زیبایی و هم در منزل نیز انجام شود. برای این که هزینه کراتینه موی خود را کاهش دهید و به صورت اقتصادی‌تر از موهای خود مراقبت کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که موهای خود را در منزل و توسط خودتان کراتینه کنید. برای یادگیری کراتینه مو به صورت مرحله مرحله به مقاله کراتینه خانگی مو مراجعه کنید و عمل کراتینه کردن را به صورت رایگان برای خود انجام دهید.

به طور کلی مراجعه به سالن‌های زیبایی که شهرت زیادی دارند، هزینه زیادی را به شما تحمیل خواهند کرد. همچنین مراجعه به متخصص کراتینی که دارای سابقه و شهرت زیادی باشد نیز از عواملی است که سبب می‌شود هزینه کراتینه مو افزایش پیدا کند. با این حال در نظر داشته باشید که نتیجه کراتینه مو توسط متخصص بسیار بهتر از نوع خانگی آن است.

نمایی از نتیجه نهایی کراتینه مو

نوع مواد کراتینه

یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت انواع مواد کراتینه مو نوع مواد شیمیایی به کار رفته در آن است. به طور کلی سه نوع مواد کراتینه داریم که می‌توان به کراتینه برزیلی، کراتینه ژاپنی و کراتینه احیا اشاره کرد. هر یک از این مواد کراتینه دارای مواد شیمیایی خاصی است و فرمولاسیون آن با یکدیگر متفاوت خواهد بود. به همین دلیل ممکن است که قیمت هر یک نیز در مقایسه با هم متفاوت باشد.

برند محصولات کراتینه

برند نیز یکی دیگر از عواملی است که سبب می‌شود قیمت انواع مواد کراتینه مو با یکدیگر تفاوت زیاد داشته باشد. به طور معمول برندهای معروف و مطرح از قیمت بالاتری برخوردار هستند و همچنین برندهایی که تولید خارج از ایران هستند نیز قیمت بیشتری در مقایسه با تولیدات داخلی دارند. برای آشنایی با محصولات کراتینه مو مقاله بهترین مارک کراتینه مو را مطالعه کنید.

خرید کراتینه مو از فروشگاه آنلاین کراتین مقدم

کراتینه مو از آن دست محصولات مراقبتی و آرایشی است که باید بهترین نوع و باکیفیت‌ترین آن را خریداری کرد، چرا که نوع نامرغوب آن می‌توان اثرات منفی بر موی شما بگذارد. به همین دلیل مهم است که از یک فروشگاه معتبر و مورد اعتماد خرید محصولات آرایشی و مراقبی خود را انجام دهید.

فروشگاه آنلاین کراتین مقدم با داشتن سالها تجربه و فروش بهترین مواد کراتینه مو در تلاش است تا رضایت و اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و موهایی صاف و خوش حالت را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

حرید بهترین محصولات کراتین مو

کلام آخر…

امروزه همه در تلاش هستند تا مطابق مد روز استایل خود را تنظیم کنند و موی صاف و کراتینه شده نیز یکی از همان استایل‌های موی مد شده این روزها است. برای این که موهای خود را صاف و براق کنید و یا اگر قصد دارید که موهای آسیب دیده خود را تقویت و احیا کنید، کراتینه مو همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

در این مقاله از فروشگاه آنلاین کراتین مقدم تلاش کردیم تا معرفی مختصری از کراتین مو داشته باشیم و همچنین قیمت انواع مواد کراتینه مو را بررسی کنیم تا بهترین کراتینه موی موجود در بازار را خریداری کنید. علاوه بر آن عواملی که بر مقدار هزینه کراتینه مو تاثیرگذار هستند را نیز به شما معرفی کرده‌ایم.

سپاسگزاریم که وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب صرف کردید. اگر سوال و یا تجربه‌ای از قیمت انواع مواد کراتینه مو دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله کراتین مقدم به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.