مجله آموزشی

کراتین مو چیست؟

کراتین مو یک روش مدرن و نیمه دائم است که به واسطه آن مو صاف و درخشان شده و بر زیبایی و جذابیت فرد افزوده می شود. در خلال این روش ماده کراتین به مو تزریق شده و این اقدام در سالن های زیبایی معتبر و مجهز صورت می گیرد.

فهرست مطلب:

امتیاز به این مقاله

 

کراتین مو چیست؟ (مزایا و معایب)

کراتین مو یک روش مدرن و نیمه دائم است که به واسطه آن مو صاف و درخشان شده و بر زیبایی و جذابیت فرد افزوده می شود. در خلال این روش ماده کراتین به مو تزریق شده و این اقدام در سالن های زیبایی معتبر و مجهز صورت می گیرد.

لازم به ذکر است بدانید کراتین مو راهکاری مناسب برای درمان آسیب دیدگی مو می باشد و معمولا به افرادی توصیه می شود که موی آنها فر و مجعد می باشد. در طی این فرایند فری مو و آسیب دیدگی آنها بهبود پیدا کرده و مو برای مدت نسبتا طولانی حالت خود را حفظ می کند.

برای کراتین مو از تکنیک ها و روش های متعددی استفاده شده که در مراکز مختلف به صورت متغیر و متفاوت انجام می شود. چنانچه افراد عمل کراتینه کردن مو را در منزل انجام دهند دوام و ماندگاری آن کمتر از سالن می باشد.

کراتین مو چیست؟

کراتین مو چیست؟

کراتین مو روشی است که برای انواع مو مناسب بوده و انجام آن برای افراد فاقد محدودیت می باشد. این روش دارای مزایا و معایب فوق العاده ای است که برجسته ترین و مهمترین آنها عبارتند از:

مزایا کراتین مو :

  • بهبود آسیب دیدگی
  • تقویت مو
  • حالت دهی و فرم دهی آسان
  • تاثیرگذاری فوق العاده
  • بهبود و تقویت کیفیت ساختار مو
  • فاقد عوارض

معایب:

  • قیمت نسبتا بالا
  • ماندگاری کوتاه مدت
  • مصنوعی بودن محصولات
  • واکنش های آلرژیک
  • ممنوعیت برای برخی افراد و …

نکته: کراتین مو نه تنها راهکاری مناسب برای تغییر ظاهر مو و زیبایی آن است بلکه جنبه درمانی داشته و می تواند عیب و آسیب های مو را تا حدودی برطرف نماید.

برای کراتین مو اصول و فاکتورهای مهمی در نظر گرفته می شود که مهمترین آن، انتخاب مراکز و مجموعه معتبر و متخصص است. در این میان، مجموعه کراتین مقدم با بهره گیری از نیروی متخصص و داشتن بیش از 5 سال سابقه کار، توانسته عالی ترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه کراتینه کردن مو به افراد ارائه نماید.

مزایا کراتین مو

مزایا کراتین مو

کراتین صافی مو به عنوان یکی از راهکارهای بازسازی مو:

کراتین مو در اشکال و روش های مختلف با اغراض متعدد صورت می گیرد و کراتین صافی مو یکی از مهمترین و پرکاربردترین آنها می باشد. چنانچه افراد دارای موی فر و خشن باشند می توانند از این طریق آنها را صاف، نرم و درخشان کنند.

کراتین صافی مو، همان کراتینه برزیلی است و علاوه بر احیا و بازسازی موی آسیب دیده، با صاف کردن بیش از حد، جلوه و زیبایی مو را دو چندان می کند. به دلیل اینکه این روش کراتینه مو مستلزم رعایت ظریف کاری و برخی نکات است از این رو، باید توسط افراد متخصص و مجرب صورت بگیرد.

مهمترین فواید و مزایای کراتینه صافی مو

یکی از مهمترین فواید و مزایای کراتینه صافی مو این است که بر روی تمامی مدل های مو اعم از طبیعی و دکلره قابل اجرا می باشد. دوام و ماندگاری این روش کراتینه مو حدود 3 الی 4 ماه است و چنانچه در این روش، از کراتینه حاوی مواد شیمیایی و سمی استفاده شود آسیب های جدی و جبران ناپذیر به مو وارد خواهد شد.

به طور کلی، زمانی که برای کراتین مو از کراتینه صافی مو با مواد مناسب و با کیفیت استفاده شود اثرات و دوام آن افزایش می یابد و این مسئله تا حد زیادی به مرکز انجام کار بستگی دارد. از جمله خدمات مجموعه کراتین مقدم، کراتین صافی مو است که در نهایت کیفیت و با کراتین مناسب و مرغوب صورت می گیرد.

کراتین مو آمریکایی و تاثیر آن بر روی مو:

یکی از رایج ترین انواع روش های کراتینه مو، کراتین مو آمریکایی است که به واسطه مواد کراتین آمریکایی در برندهای متعدد صورت می گیرد. این روش دارای مزایای بیشماری است که به شرح ذیل می باشند:

  • جلوگیری از شکستگی مو
  • محافظت از مو در برابر مواد شیمیایی
  • آبرسانی مو
  • احیا و بازسازی موهای آسیب دیده
  • براق و درخشندگی مو
  • لختی و صافی مو
  • رفع و برطرف نمودن فری و وزی مو
کراتین مو آمریکایی

کراتین مو آمریکایی

به منظور آگاهی و شناخت کراتین مو آمریکایی، شناسایی انواع مختلف کراتین های آمریکایی در برندهای مختلف آن، الزامی است.

برجسته ترین آنها عبارتند از:

  • گلد لیبل: ساخت کشور آمریکا، احیا و صافی متوسط
  • امازون: ساخت کشور آمریکا، احیا و صاف کننده فوق العاده
  • Gk best: ساخت کشور آمریکا، صافی و احیای مناسب، برطرف کننده موخوره و آسیب
  • نانو گلوبال: ساخت کشور آمریکا، احیا و صافی مو

کراتین مو آمریکایی از دیگر خدماتی است که در مجموعه کراتین مقدم به صورت کاملا تخصصی با صرف مناسب ترین قیمت انجام می شود. این مجموعه برای کراتینه مو آمریکایی از مواد اورجینال و با کیفیت استفاده می کند به همین سبب دوام و ماندگاری کار آنها نسبت به دیگر مکان ها دو چندان می باشد.

پروتئین کراتین مو و مزایای آن:

در پاره ای از اوقات مو به دلیل کمبود ویتامین دچار آسیب و شکستگی می شود و می توان به واسطه پروتئین کراتین مو آنها را بازسازی و احیا نمود. استفاده از این راهکار برای مو مزایا و فواید بیشماری دارد و میتواند تقویت آنها را تسریع بخشد.

شایان ذکر است بدانید از مهمترین فواید و مزایای پروتئین کراتین مو عبارتند از:

  • صافی و درخشانی هر چه سریع تر مو
  • تقویت و رساندن پروتئین به مو
  • جلوگیری از شکستگی و آسیب
  • حفظ حالت و فرم دهی آسان مو
  • حفظ رطوبت و درخشندگی مو

نکته: پروتئین کراتین مو در مقایسه با سایر روش های درمانی، یک روش مناسب و ایده آل است. در خلال این روش نه تنها حالت مو زیباتر شده بلکه ساقه مو نیز تقویت می شود. این اقدام را افراد می توانند در منزل یا با مراجعه به سالن های زیبایی انجام دهند.

پروتئین کراتین مو

پروتئین کراتین مو

مجموعه کراتین مقدم با بهره گیری از بهترین و عالی ترین مواد به این عملیات اقدام می کنند. چنانچه افراد تمایل به انجام پروتئین کراتین مو دارند توصیه می شود به این مجموعه مراجعه کنند و با مناسب ترین قیمت به احیای موی خود اقدام نمایند.

کراتین مو در خانه به چه صورت می باشد؟

در پاره ای از اوقات افراد عمل کراتین مو را در خانه انجام می دهند و به منظور حفظ اطمینان از این روش لازم است از مواد طبیعی و گیاهی استفاده شود. چنانچه افراد برای کراتینه کردن مو از برخی محصولات حاوی مواد شیمیایی استفاده کنند عوارض و آسیب های جدی به مو وارد می شود.

لازم به ذکر است بدانید کراتین مو در خانه ممنوع است چرا که این کار تخصصی و نیازمند به درک دقیق و صحیح و کسب اطلاعات لازم می باشد. عدم شناخت نسبت به مواد کراتین و نحوه انجام آن می تواند سبب بروز خسارت های جبران ناپذیر در افراد شود.

نکته: به همین سبب توصیه می شود افراد تا حد امکان از انجام کراتین مو در خانه اجتناب کنند و برای کراتینه کردن مو به سالن های مجهز و معتبر با نیروی متخصص و با سابقه مراجعه نمایند.

عوارض کراتین مو:

کراتین مو به عنوان یکی از راهکارهای موثر در تقویت و خوش حالتی مو در صورتی نتایج و آثار مثبتی به همراه دارد که به درستی انجام شود. تاثیر کراتین تا حد زیادی به برخی فاکتورها و عناصر نظیر سالم بودن مو، ضخامت طبیعی مو، نوع و جنس مو بستگی دارد.

علاوه بر فواید و مزایای بیشمار کراتینه کردن موها، باید پیش از انجام این کار عوارض کراتین مو را نیز در نظر داشت. برخی از مهمترین این عوارض عبارتند از:

  • عامل فرمالدئید در برخی انواع کراتین
  • ناگزیر از مصرف محصولات خاص و گران قیمت پس از کراتینه
  • بروز واکنش های آلرژیک

نکته: کراتین مو اغلب در سالن های زیبایی با روش های متعدد انجام می شود و کیفیت این کار در سالن های مختلف به صورت متفاوت و متغیر می باشد. به هر اندازه مو کوتاه تر باشد مواد کمتری مورد نیاز بوده و کراتینه کردن به سرعت انجام می شود.

امروزه افراد برای داشتن موهای صاف به عمل کراتین مو روی آورده و به منظور ارتقای کیفیت این کار همواره به سالن های معتبر و با سابقه مراجعه می کنند. لازم است افراد پیش از کراتینه کردن نسبت به کیفیت و اصل بودن محصولات و مواد کراتین اطمینان لازم را کسب نمایند.

علاوه بر اینکه افراد می توانند برای داشتن موهای صاف به کراتینه کردن مو روی آورند گاهی اوقات مو رطوبت و پروتئین خود را از دست می دهد و در این زمان توصیه می شود افراد با تکیه بر این روش آنها را تقویت نمایند.

کراتین مو در خانه

کراتین مو در خانه

در نهایت…

کراتین مو که اغلب برای داشتن موهای صاف در افراد انجام می شود علاوه بر دانش و تخصص، مستلزم دقت و حوصله بسیار زیاد است. امروزه سالن های زیادی به عمل کراتینه کردن مو اقدام کرده که یکی از بهترین و معتبرترین آنها مجموعه کراتین مقدم می باشد.

مجموعه کراتین مقدم با بهره گیری از مواد کراتین اورجینال و با کیفیت، این اقدام را به صورت کاملا تخصصی انجام داده و رضایت مشتریان را جلب می کند. از برجسته ترین امتیازات این مجموعه ارائه خدمات در عالی ترین درجه کیفیت با مناسب ترین قیمت می باشد.

نکته: به هر اندازه در کراتین مو از مواد با کیفیت و اصل استفاده شود، دوام آن طولانی تر می باشد. از این رو، چنانچه افراد تمایل به انجام این کار دارند می توانند به این مجموعه مجرب و با سابقه مراجعه نمایند یا با بازدید از سایت این مجموعه از جزئیات کار آنها آگاه شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.