مجله آموزشی

قیمت انواع اکستنشن مو و کراتین مو چگونه است؟

در ابتدا توضیحاتی در خصوص اکستنشن مو داده شده است ، پس از آن به دیگر روش های مو مانند کراتین مو مو و توضیحاتی در ارتباط با آن داده شده است پس از آن به دیگر تکنیک های رنگ کردن مو مانند بالیاژ مو ، گلوبال مو و.. پرداخته شده است.

فهرست مطلب:

امتیاز به این مقاله

قیمت انواع اکستنشن مو و کراتین مو چگونه است؟

خبر خوب این است که بسیاری از خانم ها که از کوتاهی موهای خود رنج می برند. و دوست دارند موهایی بلند و درخشان را تجربه کنند می توانند امر اکستنشن مو را انجام دهند .

قیمت کراتین مو با توجه به حجم موهای شما و میزان موادی که بر روی موهای شما گذاشته شده است محاسبه می شود. پس برای تخمین قیمت انواع کراتین مو بهتر است به متخصص مو مراجعه کنید چرا که قیمت ها متغیر است .

صافی دائم مو چیست؟

در روش صافی دائم مو یا ریباندینگ ،مو ها کاملا صاف می شود. و از حالت فری خارج می شود. در این روش ساختار اصلی مو شکسته می شود. و موها بازسازی می شود و موهای نرم و ابریشمی را تحویل می گیرید .

مدت زمان انجام این عمل تقریبا ۵ ساعت می باشد. و این مورد در یک روز قابل انجام است فقط دقت داشته باشید برای انجام صافی دائم مو حتما به یک متخصص مو مراجعه کنید. چرا که در صورت خبره نبودن متخصص مو،می تواند آسیب های غیر قابل جبرانی را به مو های شما وارد کند .

انواع اکستنشن مو

انواع اکستنشن مو

شیوه انجام صافی دائم

این روش یعنی صافی دائم مو به این شیوه انجام می شود. ابتدا مو ها به خوبی شانه می شود و بعد به وسیله شامپو های مخصوص شسته می شود. در این مرحله مو ها به وسیله بار سشوار خشک می شود و بعد با توجه به وزی و فری مو های شما مواد گذاری شروع می شود.

این مواد باید جذب کامل مو شود پس در حین مواد گذاری باید عمل شانه کردن مو ها هم انجام شود. و بعد از این عمل باید به نو ها استراحت داد تا مواد جذب مو ها شود. این زمان از ۳۰ دقیقه شروع می شود تا یک ساعت و بعد از آن باید به مو ها حرارت داد. که این زمان هم با توجه به تشخیص متخصص مو انجام می شود. بعد از این مرحله بعد از این مرحله مو ها شسته می شود و به وسیله بار سشوار خشک می شود. سپس عمل اتوکشی مو ها انجام می شود.  در انتها کرم خنثی کننده بر روی مو ها گذاشته می شود. و به آن زمان می دهیم حدودا ۳۰ دقیقه در مرحله آخر مو ها را به وسیله آب سرد شسته و با سشوار خشک می کنیم. و موهایی لخت و ابریشمی را تحویل می گیرید.

روش نگهداری از صافی دائم مو هم مانند کراتین و بوتاکس مو می باشد. و باید از کرم و شامپو های مناسب استفاده کرد.

ترمیم صافی دائم مو هم به این گونه است که بعد از گذشت چند وقت مو ها با حالت طبیعی خود که فر یا وز می باشد رشد می کند. و برای ترمیم فقط قسمت هایی از مو که رشد کرده اند مواد گذاری می شود و باقی قسمت ها صاف باقی می ماند .

بالیاژ مو

این روش اغلب سلیقه مشکل پسند ها است و این روش ابتدا از فرانسه شروع شد. معنای این کلمه یعنی بالیاژ در زبان فرانسوی به معنای از این سو به آن سو حرکت کردن است. در این روش تکنیکی انجام می شود که رشد مو تغییری در حالت مو ایجاد نکند. اگر از این روش استفاده می کنید این روش نیازی به روتوش ندارد و این روش نقطه مقابل هایلایت مو می باشد. در این روش پر رنگ ترین حالت مو در ریشه می باشد و بعد کمرنگ ترین آن در قسمت ساقه های مو می باشد. در این روش می توانید هایلایت های جذابی ایجاد کنید.

نکته مثبت بالیاژ مو این است که چون رنگ از ریشه گذاشته نمی شود پس نیاز نیست به محض رشد مو ها به آرایشگاه مراجعه کنید. برای ترمیم رنگ این روش بیشتر برای خانم هایی کاربردی است که مشغله زیادی دارند و نمی توانند به محض رشد ریشه به آرایشگاه مراجعه کنند. چرا که حتی با رشد ریشه مو ها طبیعی خود را از دست نمی دهد. و مطابق مد روز می باشد اگر بخواهیم تفاوت دیگری از بالیاژ و هایلایت مو را عنوان کنیم. این نکته می باشد که در بالیاژ مو با ایجاد سایه و رنگی سه بعدی باعث حجیم تر دیده شدن مو ها می شود .

در ادامه این مقاله به تفاوت آمبره و سامبره با بالیاژ می پردازیم. در تکنیک آمبره از ترکیب دو رنگ برای ایجاد سایه استفاده می شود. و در روش بالیاژ مو هم از رنگ استفاده می شود که بسیار ترند شده است و در نهایت روش سامبره بیشتر برای دوستداران مو های خاکستری کاربردی می باشد .

بالیاژ مو

 

گلوبال مو

بسیاری از شما عزیزان که از فری و وزی مو های خود رنج می برید می توانید از روش گلوبال مو استفاده کنید. این روش برای صافی مو های شما انجام می شود. و باعث بهبود وضعیت ظاهری مو ها می شود. بسیاری از افراد تصور می کنند این روش را مانند رنگ کردن مو می توانند در خانه خودشان انجام دهند. در صورتی که این روش یک روش تخصصی است و باید توسط متخصص مو انجام شود. این روش نوعی پروتئین درمانی است در موهای همه ی افراد پروتئین وجود دارد. ولی به مرور زمان و استفاده از وسایل گرمایشی و رنگ کردن های مداوم پروتئین موجود در مو ها از بین می رود. که به وسیله این روش یعنی گلوبال مو می توانید مو های خود را احیا کنید .

در این مقاله می خواهیم به مزایای این روش یعنی گلوبال بپردازیم.

این روش برای برای صافی که استحکام بخشیدن به مو ها بسیار موثر می باشد. این روش ویتامین های مو را احیا می کند. و باعث ویتامین رسانی به مو ها می شود. بعضی افراد که با کمبود ویتامین در مو های خود روبه رو هستند می توانند از این روش استفاده کنند.

این روش باعث کنترل چربی پوست سر می شود. و بعد از گذشت مدتی چربی سر شما تنظیم می شود بسیاری از خانم ها از این مسئله رنج می برند. که انجام گلوبال می تواند به آن ها کمک کند.

بسیاری از خانم ها بعد از عمل دکلره با سوختگی مو های خود روبرو  می شوند. که می توانند بعد از عمل دکلره از این روش یعنی گلوبال مو استفاده کنند.

اگر در پوست سر خود احساس خارش دارید و از شوره سر رنج می برید. بهترین روش برای جلوگیری از این امر انجام گلوبال مو می باشد.

دیگر مزایای گلوبال

انجام این عمل باعث قطع ریزش مو می شود. ماندگاری گلوبال مو معمولا ۵ الی ۶ ماه می باشد. و در این مدت شما قطعا شاهد ریزش مو نمی باشید.

اگر از موخوره مو های خود خسته شده اید و به دنبال کوتاهی آن هستید. می توانید از این روش استفاده کنید. چرا که با انجام این روش دیگر نیاز نیست به فکر کوتاهی مو های خود باشید.

اگر به دنبال گلوبال مو هستید یعنی رطوبت مو های خود را از دست داده اید. با انجام این عمل به مو های خود رطوبت رسانی کنید.

این روش باعث استحکام پوست سر شما می شود و رشد مو ها را افزایش می دهد.

این روش باعث تقویت پیاز مو می شود. و گردش خون در سر را افزایش می دهد که این فرایند باعث تقویت مو ها می شود.

با انجام این عمل یعنی گلوبال مو دیگر نیازی به استفاده از اتوی مو و سشوار ندارید.

ابریشم سازی مو

ابریشم سازی مو

در این مقاله می خواهیم شما را با ا‌کستشن مو آشنا کنیم

بسیار از خانم ها که  موهایی کوتاه دارند به دنبال راهی برای رشد سریع مو های خود هستند. چرا که بلندی مو را دوست دارند پیشنهاد ما استفاده تر اکستنشن مو می باشد. اکستنشن باعث بلند تر و حجیم دیده تر شدن مو ها می شود و در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد.  های  مدل های طبیعی همانطور که از اسمش مشخص است مانند مو های طبیعی می باشد و قابل رنگ می باشد.

اکستنشن مو و مزایای آن؛

۱-بلند کردن مو ها در سریع ترین زمان ممکن

۲-زیبایی و خاص بودن

۳-بدون درد

۴-بلند و حجیم نشان دادن مو ها

۵-قابل شستن

۶-قابل رنگ و دکلره کردن

برای انتخاب اکستنشن مو حتما دقت کنید از اکستنشن هایی استفاده کنید که دارای دوام بالایی می باشند. حتما در هنگام انتخاب اکستنشن دقت کنید از رنگ مو های خود استفاده کنید. چرا که این انتخاب باعث زیباتر دیده شدن مو ها می شود ‌، و حتما برای شستشو از شامپوهای مناسب و مخصوص استفاده کنید .

اکستنشن مو در دو نوع عرضه می شود:

۱-اکستنشن مو گرم

۲-اکستنشن مو  سرد

اکستنشن مو گرم به این گونه است که که با حرارت انجام می شود. به وسیله چسب و یا لیزر ولی هردو به وسیله حرارت نصب می شوند .

اکستنشن مو  سرد به این گونه است که از نوهی چسب سرد با نام کراتین استفاده می شود. در این روش موهای مصنوعی به وسیله چسبی بی رنگ به مو های طبیعی شما وصل می شود .

اکستنشن مو

اکستنشن مو

در این مقاله به انواع مدل های اکستنشن مو می پردازیم:

۱-اکستنشن به وسیله چسب کراتین

۲-اکستنشن به وسیله تار مو

۳-اکستنشن مو دوختی

۴-اکستنشن کلیپسی

۵-اکستنشن به وسیله بافت

۶-اکستنشن حرارتی

۷-اکستنشن مو به همراه گره

۸-اکستنشن به وسیله چسب

۹-اکستنشن به وسیله بافت

۱۰-اکستنشن مو متصل بهم

در این مقاله به توضیح مختصری در خصوص  موارد بالا می پردازیم؛

اکستنشن مو به وسیله چسب کراتین می شود. این نوع اکستنشن به وسیله چسب های بی رنگ وصل می شود. و اغلب برای افرادی است که اکستنشن را برای جلو ی مو های خود می خواهند این چسب بالا تر از ریشه به وسیله حرارت نصب می شود .

اکستنشن تار مویی بسیار طبیعی می باشد و در بین خانم ها طالب فراوانی دارد. ولی امری زمانبر است و حتما باید به وسیله یک متخصص انجام شود .

اکستنشن مو دوختی این نوع اکستنشن هم در بازار موجود است. و همانطور که از اسمش مشخص است در قسمت بالای مو به وسیله بافت وصل می شود. در این روش از چسب استفاده نمی شود و به همین دلیل مو ها آزاد هستند. این روش حدودا ۱۲ هفته ماندگاری دارد. برای ماندگاری این روش باید بیشتر مو ها را مرطوب نگهداشت. و به وسیله شامپوهای نرم کننده ارام شستشو داد.

چسب کراتین

چسب کراتین

اکستنشن مو کلیپسی

بسیار نصب راحتی دارد. و این اکستنشن بهتر است که هر از چند گاهی شسته شود. و برای موهای بلند کاربردی تر است. فقط دقت کنید که برای نصب این نوع اکستنشن هر دفعه به یک جا نصب نکنید. چرا که این کار باعث شکست مو های شما می شود .

اکستنشن به روش بافتی

این گونه است که بهتر است مو ها بافته شود. و این کار از پایین و به صورت افقی انجام می شود. و بهتر است از یک سمت به سمت دیگر وصل شود .

در روش اکستنشن حرارتی

از حرارت برای چسباندن مو ها استفاده می شود.  باید خر دو الی سه ماه ان قسمت از موهایی که چسب چسبانده شده است را عوض کرد چرا که مو ها رشد میکند و چسب ها نشان داده می شود .

در روش اکستنشن مو با گره

مو های انتخابی شما را به وسیله گره های مخصوص به مو های طبیعی خودتان وصل می کنند.

در روش اکستنشن چسبی

یک روش بافت به کار برده می شود. این روش بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که موهایی کوتاه دارند چرا که مراقبت از این نوع اکستنشن برای افراد مو بلند سخت می باشد .

اکستنشن مو متصل بهم

این روش امروزه دارای محبوبیت فراوانی می باشد. برای وصل کردن این نوع اکستنشن از گیره ،چسب کراتین استفاده می شود در این روش زمان زیادی برای تصب صرف می شود. این روش نیاز به تخصص بالایی برای نصب می باشد چرا که اگر به درستی نصب نشود باعث آسیب به مو می شود .

 روش اکستنشن بافت به دو روش انجام می شود ؛

۱-اکستنشن بافتی

۲-اکستنشن بافت ساده

هر دوی این روش ها برای بانوانی مناسب است کا موهایی پرپشت دارند  و تمایل به بلندتر دیده شدن مو های خود دارند در روش اکستنشن بافت مو ها در یک ردیف بافته می شود و مو های انتخابی شما به وسیله نخ و سوزن مخصوص به مو های طبیعی شما وصل می شود .

 

اکستنشن بافت

اکستنشن بافت

کلام آخر

امروزه دیگر لخت شدن و یا بلند شدن مو های شما تنها یک آرزو باقی نمی ماند شما می توانید به راحتی و با کمی تحقیق بهترین مرکز تخصصی مو را برای انجام کراتین،بوتاکس،گلوبال مو،بالیاژ مو و اکستنشن مو انتخاب کنید و با خیالی راحت مو های خود را به دست متخصص مو بسپارید تا به آرزویتان برسید .

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.