مجله آموزشی

اولاپلکس تراپی

اولاپلکس تراپی چیست ؟

اولاپلکس تراپی یکی از تکنیک های موثر درمانی است که پیوندهای آسیب دیده در مو را به صورت دائم بازسازی می کند. این روش برای انواع مو مناسب است و بر روی تقویت بافت و ساختار مو تاثیر شگرفی دارد.

فهرست مطلب:

امتیاز به این مقاله

اولاپلکس تراپی یکی از تکنیک های موثر درمانی است که پیوندهای آسیب دیده در مو را به صورت دائم بازسازی می کند. این روش برای انواع مو مناسب است و بر روی تقویت بافت و ساختار مو تاثیر شگرفی دارد.

لازم به ذکر است بدانید اصلی ترین و مهمترین ویژگی اولاپلکس تراپی، حفظ ساختار مو و زیبایی آن است. در پاره ای از اوقات، مو در اثر رنگ، دکلره و سایر مواد شیمیایی دچار آسیب های جدی می شود. از این رو، با تکیه بر روش های مختلف مانند درمان با اولاپلکس می توانید به ترمیم و بازسازی آنها اقدام کنید.

اولاپلکس تراپی فرایندی سه مرحله ای است که هدف اصلی آن، بازسازی و جلوگیری از آسیب مو است. نکته قابل توجه این است که این روش برای انواع مو مناسب است و از بروز آسیب های ناشی از مواد شیمیایی به مو جلوگیری می کند.

در خلال اولاپلکس تراپی از مواد اولاپلکس استفاده شده که محصول ترمیم کننده ی ساخت کشور آمریکا می باشد. این مواد فاقد روغن است و با دیگر محصولات مخصوص مو نظیر مواد بوتاکس و کراتین مو، تفاوت اساسی دارد. این روش سبب می شود تارهای آسیب دیده مو به صورت مجدد احیا شوند.

اولاپلکس یک ساختار مولکولی منحصر به فرد و جدید است که بر روی قدرت و استحکام مو تاثیر فوق العاده ای دارد. در خلال این تکنیک موهای شما ضخیم تر، پرپشت تر، قوی تر و سالم تر خواهند شد. به عبارتی، این روش امکان بازگرداندن و احیای قدرت، ساختار و یکدستی مو را فراهم می کند.

 

اولاپلکس تراپی چیست ؟

اولاپلکس تراپی چیست ؟

 

انواع مواد اولاپلکس و کاربرد آنها:

 

همانطور که میدانید اولاپلکس تراپی تکنیکی دائمی است که تاثیر آن بر روی موهای رنگ زده چندین برابر می باشد. مواد اولاپلکس در انواع و اقسام مختلف در بازار موجود است که کاربرد و کارایی هر یک از آنها با دیگری متفاوت می باشد.

  • اولاپلکس N1:

در این روش اولاپلکس تراپی از این مواد به منظور تقویت مو به هنگام دکلره کردن استفاده می شود.

  • اولاپلکس N2:

از این مواد برای تقویت مو پس از شستن رنگ و دکلره استفاده می شود. این مواد باید به مدت 20 دقیقه به صورت ماسک مو بر روی مو باقی بماند تا به تقویت مو کمک کند.

  • اولاپلکس N3:

این نوع مواد اولاپلکس باید پیش از مصرف شامپو و نرم کننده مورد استفاده قرار بگیرد تا کارایی لازم را داشته باشد.

  • اولاپلکس N4:

این مواد که در اولاپلکس تراپی مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد اصلی آن آبرسانی، افزایش قدرت و استحکام مو می باشد.

  • اولاپلکس N5:

این نوع مواد اولاپلکس با هدف آبرسانی و نرم کردن مو مورد استفاده قرار می گیرد. توصیه می شود در خلال این مرحله، مواد اولاپلکس به مدت حداقل 3 دقیقه بر روی مو باقی بماند.

نکته: اولاپلکس تراپی این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد که موهای آسیب دیده خود را به هر رنگی که می خواهند در بیاورند. این خود یک امتیاز مهم و اساسی برای این تکنیک درمانی تلقی می شود.

 

انواع مواد اولاپلکس و کاربرد آنها

انواع مواد اولاپلکس و کاربرد آنها

 

مراحل انجام و اجرای اولاپلکس تراپی:

 

اولاپلکس تراپی روش و راهکار درمانی است که با انواع جنس مو سازگار است و منجر به احیا و بازسازی ساختار مو می شود. از مواد اولاپلکس می توان به صورت ترکیبی با رنگ مو نیز استفاده کرد. مواد اولاپلکس فاقد سولفات، سیلیکون، آلدئید و فتالات است و انجام این روش مستلزم مهارت و تخصص فراوان می باشد.

مراحل انجام اولاپلکس تراپی به شرح ذیل می باشند:

  • ابتدا موهای خود را با آب ولرم بشویید.
  • سپس موهای خود را به طور کامل با حوله خشک کنید.
  • مقدار مشخصی از اولاپلکس را با آب جوشیده ترکیب کرده و آن را به خوبی تکان دهید.
  • موهای خود را به چندین قسمت تقسیم کنید و مواد آماده شده را بر روی آن بمالید و ماساژ دهید.
  • پس از گذشت 10 دقیقه مواد ماسک را به صورت مجدد بر روی مو ماساژ دهید و آنها را شانه کنید.
  • در نهایت پس از 20 دقیقه موهای خود را آبکشی کنید.

 

جهت خرید مواد اولاپلکس اینجا کلیک کنید

 

نکته: اولاپلکس تراپی از جمله عملیاتی است که در سالن های آرایشی معتبر و مجهز قابل اجرا می باشد. در هنگام انجام این روش باید اصول و استانداردهایی رعایت شود تا عملکرد و دوام آن افزایش یابد.

افرادی که دارای موی فرفری آسیب دیده هستند و نمی خواهند فری مویشان از بین برود می توانند با تکیه بر روش اولاپلکس تراپی آسیب های آن را برطرف کنند. مواد اولاپلکس مناسب ترین گزینه برای موهای چرب می باشد که پیوندهای حیاتی مو را مستحکم و مقاوم می کند.

 

مراحل انجام و اجرای اولاپلکس تراپی

مراحل انجام و اجرای اولاپلکس تراپی

 

فواید و مزایای اولاپلکس تراپی:

 

یکی از تکنیک های مدرن و تخصصی برای احیا و بازسازی مو، اولاپلکس تراپی است که اغلب در سالن های بزرگ و مجهز صورت می گیرد. در پاره ای از اوقات صدمات و آسیب های مو بسیار شدید است به گونه ای که تنها با استفاده از این روش قابل درمان می باشند.

لازم به ذکر است بدانید اولاپلکس تراپی دارای فواید و مزایای بیشماری است که برجسته ترین آنها عبارتند از:

  • ترم و بازسازی مو
  • تقویت مو و حفظ سلامت آن
  • حفظ مقاومت مو در برابر آسیب ها و صدمات
  • کاهش احتمال آسیب دیدگی در مو
  • افزایش نرمی و لطافت و درخشندگی مو
  • براقیت مو
  • جلوگیری از بروز هر نوع آسیب دیدگی
  • حفظ حالت مو
  • استحکام ریشه مو
  • بهبود شکنندگی مو

نکته: مواد اولاپلکس که در روش اولاپلکس تراپی مورد استفاده قرار می گیرد باید تا حد امکان از مراکز معتبر و قابل اطمینان تهیه شود. برای انتخاب این مواد آگاهی از جزئیات و مواد سازنده آن ( کیفیت و مرغوبیت مواد) امری الزامی است.

به طور کلی، اولاپلکس تراپی با سایر روش های تقویت و بازسازی مو متفاوت است. دوام و ماندگاری در این روش به صورت دائمی و طولانی مدت است. تکرار این روش می تواند در ماندگاری و عملکرد آن تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

 

فواید و مزایای اولاپلکس تراپی

فواید و مزایای اولاپلکس تراپی

 

نکات مهم پیرامون مواد اولاپلکس:

 

در پاره ای از اوقات مو بر اثر استرس دچار آسیب و شکستگی می شود که تنها با استفاده از اولاپلکس تراپی قابل بهبود و درمان می باشد. به هر اندازه استفاده از این روش بیشتر باشد مو قوی تر و سالم تر خواهد بود. افرادی که موی آنها بلند و سبک است پس از انجام این روش، باید روند مراقبت خود از مو را افزایش دهند.

یکی از موثرترین راه های احیای مو، اولاپلکس تراپی است که بر روی تمامی موهای رنگ شده و نشده قابل اجرا می باشد. نتیجه انجام این روش بر روی انواع مو به صورت یکسان و یکنواخت نمایان می شود. باید بدانید مواد اولاپلکس حالت و ساختمان خارجی مو را دستکاری نمی کند.

لازم به ذکر است بدانید مواد اولاپلکس تراپی توانایی فوق العاده ای در ترمیم و استحکام مو دارد. این روش تنها در سالن های تخصصی احیای مو قابل اجرا می باشد. این تکنیک نه تنها مانع آسیب دیدگی مو شده بلکه آسیب های قبلی ناشی از مواد شیمیایی و حرارتی را نیز به خوبی برطرف می کند.

روش احیای اولاپلکس تراپی روشی فوق العاده است که به صورت کاملا تخصصی در سالن های معتبر انجام می شود. به عبارتی، اولاپلکس یک سازنده پیوند قوی و موثر است که حداقل یک بار در هفته انجام می شود.

 

نکات مهم پیرامون مواد اولاپلکس

نکات مهم پیرامون مواد اولاپلکس

 

عوامل موثر در تعیین قیمت اولاپلکس:

 

یکی از نکات مهم پیرامون اولاپلکس تراپی این است که این امکان را به افراد می دهد تا موهای خود را احیا و تقویت کنند. به عبارتی، مصرف بیش از حد اولاپلکس مو را تقویت می کند و ممکن است باعث افزایش ضخامت و سفت شدن آن شود.

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در زمان انجام اولاپلکس تراپی، قیمت و هزینه آن است. هزینه انجام این روش در سالن های مختلف به صورت متغیر و متفاوت می باشد. به هر اندازه این تکنیک تخصصی تر انجام شود کارایی و ماندگاری آن نیز بیشتر است.

برخی عوامل و عناصر بر روی تعیین قیمت اولاپلکس تراپی تاثیرگذار است که مهمترین و برجسته ترین آنها عبارتند از:

  • کیفیت و مرغوبیت مواد
  • برند مواد
  • سالن انجام دهنده این روش
  • میزان تخصص و مهارت آرایشگر
  • کوتاهی و بلندی مو
  • ضخامت و حجم مو
  • میزان مواد اولاپلکس که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از نکات مهم در زمان انتخاب و خرید مواد اولاپلکس توجه به برند و استاندارد بودن آن (شناسایی اصل و تقلبی بودن این مواد) است. برای حفظ اطمینان از کیفیت و کارایی این مواد، باید به جزئیات و مواد سازنده آنها توجه شود.

 

عوامل موثر در تعیین قیمت اولاپلکس

عوامل موثر در تعیین قیمت اولاپلکس

 

اولاپلکس تراپی و مجموعه کراتین مقدم:

 

یکی از تخصصی ترین و کاربردی ترین تکنیک های احیا و بازسازی مو، اولاپلکس تراپی است. این روش تنها در سالن های تخصصی و دارای استاندارد و مجوز وزارت بهداشت قابل اجرا می باشد. عملکرد و کارایی این روش در سالن های مختلف به صورت متغیر است.

مجموعه کراتین مقدم یکی از بزرگترین و معتبرترین سالن هایی است که اولاپلکس تراپی را با کیفیت عالی به مشتریان ارائه می دهد. این مجموعه متشکل از نیروی متخصص و مجرب است که تمامی خدمات مربوط به تقویت مو را به بهترین نحو انجام می دهند.

مجموعه کراتین مقدم، مواد اولاپلکس را در برند معتبر با قابلیت تاثیرگذاری فوق العاده تهیه و خریداری می کند. یکی از مهمترین امتیازات این مجموعه، خرید بدون واسطه مواد اولاپلکس است که این خود متضمن کیفیت و کارایی این تکنیک ( اولاپلکس تراپی ) می باشد.

نکته: مجموعه کراتین مقدم ضمن ارائه مناسب ترین و با کیفیت ترین خدمات مربوط به مو، توانسته مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند. چنانچه افراد می خواهند اولاپلکس تراپی را با عالی ترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهند توصیه می شود به مجموعه کراتین مقدم مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.