مجله آموزشی

خرید شامپو کراتین مو بی نظیر از مرکزی درجه یک

شامپو کراتین را باید با توجه به نوع مو و نیاز مو انتخاب کرد. برند های مختلفی اقدام به تولید این نوع شامپو ها کرده اند

فهرست مطلب:

امتیاز به این مقاله

شامپو کراتین و استفاده از آن :

شامپو کراتین یکی از محصولات بی نظیر می باشد که در مدل های مختلف با ویژگی های منحصر به فرد تولید شده اند. شامپو های کراتین تولید شده را می توان بر اساس نوع استفاده، حجم شامپو ها، فرمولاسیون آن ها، برند شامپو، کشور تولید کننده و …. از یک دیگر تفکیک کرد. در اینجا قصد داریم به معرفی برخی از انواع شامپو های کراتین مو بپردازیم و ویژگی های آن ها را بیان کنیم. از دیگر مطالب موجود در این مقاله می توان به معرفی برترین مرکز فروش شامپو های کراتین درجه یک اشاره کرد.

شامپو کراتین مو و تاثیر های آن :

شاید تا به حال شنیده باشید که افراد از شامپو های منحصر به فرد جهت درمان بسیاری از مشکلات مو استفاده کرده باشند. به عنوان مثال برای درمان شوره سر از شامپو های ضد شوره استفاده می شود. برای رنگ کردن مو ها از شامپو های رنگ استفاده می شود. شامپو کراتین یکی دیگر از شامپو های منحصر به فرد می باشد که به صاف کردن مو ها و رفع خشکی مو ها کمک می کند. توجه کنید که هر چقدر کیفیت شامپو های کراتین بیشتر باشد، نتیجه نهایی نیز بهتر خواهد بود. شامپو کراتین اصل و با کیفیت به به درخشندگی بیشتر مو ها، براق شدن آن ها، صاف شدن مو ها، رفع خشکی مو ها و ….. کمک می کند.

انواع شامپو کراتین

انواع شامپو کراتین

معرفی برخی از انواع شامپو کراتین :

همان طور که قبلا به صورت گذرا به آن اشاره شد، شامپو های کراتین انواع مختلف و متنوعی دارند که ویژگی های هر کدام با دیگری متفاوت می باشد. از انواع شامپو کراتین می توان به شامپو های کراتین 100 میلی گرمی، شامپو های 200 میلی گرمی و ….، شامپو های مخصوص مو های چرب، شامپو های مخصوص مو های خشک، شامپو های مخصوص مو های نرمال، شامپو های کراتین مخصوص مو های رنگ شده، شامپو های کراتین مخصوص مو های آسیب دیده و …. اشاره کرد. ویژگی های هر کدام از شامپو های نامبرده با دیگری متفاوت خواهد بود. در ادامه می توانید با ویژگی های هر کدام از شامپو ها آشنا شوید.

شامپو کراتین مخصوص مو های کراتینه شده :

یکی از انواع شامپو های کراتین، شامپو های کراتین مخصوص مو های کراتینه شده می باشد. به عبارت دیگر نمونه ای از شامپو های کراتینه وجود دارند که مخصوص مو های کراتینه شده می باشند. افرادی که مو های خود را کراتینه کرده اند بهتر است از این نوع شامپو کراتین استفاده کنند. افرادی که مو های خود را کراتینه کرده اند برای افزایش تاثیر آن باید از شامپو های بدون سولفات استفاده کنند. شامپو کراتین را باید با توجه به نوع مو و نیاز مو انتخاب کرد. برند های مختلفی اقدام به تولید این نوع شامپو ها کرده اند که می توان به برند زیون ، بلک استار ، آمازون ، آلترگو ،L’ANZA Keratin Healing Oil Hair Treatment   ، DAILY KERATIN by Keratin Express ، مارک  Keratin Research Brazilian Keratin Hair Treatment و …. اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.

شامپو های کراتین مخصوص مو های چرب :

یکی دیگر از انواع شامپو کراتین، شامپو کراتین مخصوص مو های چرب می باشد. در هنگام خرید شامپو های کراتین باید دقت نظر بالایی به خرج داد. این نوع شامپو فرمولاسیون ویژه و منحصر به فردی دارد که متناسب با مو های چرب طراحی و تولید شده است. در حقیقت این نوع شامپو علاوه بر کنترل چربی مو ها به صاف شدن آن ها و رفع وزی آن ها کمک می کند. شامپو های کراتین مخصوص مو های چرب روش های مصرف مختلف و متعددی دارند که در ابتدا باید با نحوه استفاده از آن ها آشنا باشید. قبل از استفاده طریقه مصرف آن را مورد مطالعه قرار دهید. سپس طبق طریقه مصرف، شامپو را مورد استفاده قرار دهید. توجه کنید که این نوع شامپو در مدل های مختلف با حجم های متنوع تولید و راهی بازار شده اند.

شامپو موهای کاتین شده

شامپو موهای کاتین شده

شامپو کراتین مخصوص مو های خشک :

نمونه دیگری از انواع شامپو های کراتین، شامپو کراتین مخصوص مو های خشک می باشد. همان طور که مشخص است این نوع شامپو مخصوص مو های خشک بوده و به رطوبت رسانی مو ها کمک می کند. دقت کنید که میان کراتین موجود در سطح مو های خشک کمتر از میزان کراتین های موجود در سطح مو های چرب می باشد. مو های خشک شکننده تر از مو های چرب می باشند به همین دلیل به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. از شامپو کراتین مخصوص مو های خشک می توان برای رفع خشکی مو ها، رفع وزی مو ها، رطوبت رسانی به مو ها، تامین کراتین مورد نیاز مو ها و ….. استفاده کرد. این شامپو ها در بسته بندی های گوناگون و با حجم های مختلف تولید شده اند که باید متناسب با میزان استفاده از شامپو ها حجم آن ها را انتخاب کنید.

شامپو های کراتین مخصوص مو های آسیب دیده :

یکی دیگر از انواع شامپو های کراتین که تولید و راهی بازار شده است، شامپو های کراتین مخصوص مو های آسیب دیده می باشد. فرمولاسیون این نوع شامپو متناسب با نیاز مو طراحی شده است. به عنوان مثال برخی از افراد به ریزش مو مبتلا می باشند در نتیجه شامپو های استفاده شده باید به گونه ای باشند که به درمان ریزش مو نیز کمک کنند. برخی از انواع شامپو های کراتین شامل پروتئین ها و یا ویتامین های منحصر به فرد می باشند. استفاده از این نوع شامپو ها علاوه بر صاف کردن مو ها به تامین مواد معدنی مورد نیاز مو ها نیز کمک می کنند.

شامپو های کراتین مخصوص مو های آسیب دیده

شامپو های کراتین مخصوص مو های آسیب دیده

 

نکته های مهم در هنگام خرید شامپو کراتین مو :

در هنگام خرید شامپو های کراتین مو باید نکته ها و المان های مختلفی را مد نظر قرار داد. در حقیقت در خرید شامپو های کراتین مو باید دقت نظر بالایی به خرج داد تا شامپوی مناسب را خریداری کرد. از نکته های مهم در هنگام خرید انواع شامپو کراتین نوع شامپو، حجم آن، اصل بودن شامپو و …. می باشد. به عبارت دیگر :

  • متناسب بودن نوع شامپو با نوع مو : در هنگام خرید شامپو کراتین، قبل از هر چیز باید به نوع شامپو توجه کنید. در حقیقت شامپو را متناسب با نوع مو انتخاب کنید. در ابتدا باید نوع مو را بشناسید و سپس به سراغ شامپو هایی بروید که مخصوص مو های شما طراحی و تولید شده اند.
  • اصل بودن شامپو : یکی دیگر از المان ها و یا نکته های بسیار مهم در هنگام خرید شامپو کراتین مو، اصل بودن شامپو می باشد. توجه کنید که اصل بودن و اورجینال بودن شامپو اهمیت بسیار ویژه ای دارد. فیک بودن شامپو خطرات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت در نتیجه در هنگام خرید به این نکته توجه کنید. امروزه تشخیص اصل بودن کالا کار نسبتا دشواری می باشد، برای جلوگیری از خریداری کالا های فیک بهتر است از یک مرکز معتبر کمک بگیرید.
  • حجم شامپو : از دیگر نکته ها و یا المان هایی که در هنگام خرید شامپو کراتین باید مد نظر قرار داد، حجم شامپو می باشد. همان طور که می دانید هر چقدر حجم شامپو بیشتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. در انتخاب حجم شامپو های مصرفی دقت کنید. اگر میزان استفاده از شامپو ها زیاد است، بهتر است حجم های بالاتر را انتخاب کنید تا از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد.
  • محل خرید شامپو کراتین : در هنگام خرید شامپو های کراتین به محل خرید توجه کنید. بسیاری از مراکز وجود دارند که محصولات اصل را به صورت مستقیم از کشور های دیگر وارد می کنند. در نتیجه قیمت مناسب تری دارند.
شامپو های کراتین

شامپو های کراتین

 

مجموعه کراتین مقدم و جایگاه ویژه آن :

این مجموعه بی نظیر به دلیل های مختلف توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد و رضایت همگان را جلب کند. مجموعه کراتین مقدم قادر است تمام خدمات زیبایی مو را به صورت رایگان ارائه دهد. در واقع این مرکز هزینه دستمزد انجام خدمات زیبایی مو را از مشتری ها دریافت نمی کند. توجه کنید که عدم دریافت دستمزد دلیل بی کیفیت بودن کار نمی باشد. این مرکز به صورت فوق تخصصی خدمات زیبایی مو را انجام می دهد. ناگفته نماند که برای خرید محصولات درجه یک می توانید با پرسنل این مجموعه مشورت بگیرید. پرسنل این مجموعه با سابقه درخشان و به صورت فوق تخصصی اقدام به رفع نیاز مشتری می کنند.

خرید شامپو کراتین اصل با قیمت مناسب :

برای خرید شامپو های اصل با قیمت مناسب می توانید از بهترین مرکز موجود در سطح کشور کمک بگیرید. مجموعه کراتین مقدم یکی از برترین مراکز زیبایی مو در سطح کشور است. این مرکز توانسته جزء 5 مرکز برتر موجود در سطح کشور قرار بگیرد. توجه کنید که این مجموعه تمام محصولات و مواد مصرفی را به صورت مستقیم از کشور های دیگر وارد می کند که خود مزیت های زیادی دارد. توجه کنید که وارد کردن محصولات به صورت مستقیم قیمت بسیار مناسب تری دارند. وارد کردن مستقیم محصولات به معنای حذف واسطه ها می باشد. اطمینان از اصالت کالا یکی دیگر از مزیت های آن به حساب می آید. به طور کلی اگر قصد خرید بهترین شامپو کراتین مو را دارید می توانید از این مرکز بی نظیر کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.