مجله آموزشی

چگونه کراتین رایگان انجام می شود؟

در ابتدا توضیحی در مورد کراتین رایگان داده شده است و پس از آن راه حل های موجود که برای جلوگیری از وز شدن مو وجود دارد ، گفته می شود. سپس در ارتباط با روش های صافی مو مانند ابریشم سازی مو ، بوتاکس مو ، کراتین مو و.. توضیحات کاملی داده شده است. در انتها به عللی که باعث می شوند تا موها وز و مجعد باشند پرداخته ایم.

فهرست مطلب:

5/5 - (1 امتیاز)

چگونه کراتین رایگان انجام می شود؟

منظور از این امر در مراکز تخصصی کراتین مو این است که متخصصان مو ، کراتین ، صافی ، احیا موهای آسیب دیده ، بوتاکس مو ، صافی دائمی مو و… تنها از شما پول مواد استفاده شده برای شخص را دریافت می کنند. و دستمزد انجام کار را دریافت نمی کنند ، ممکن است این سوال پیش آید که دلیل قیمت مناسب برای این امر یعنی کراتین رایگان چه می باشد؟

دلیل قیمت مناسب خدمات این امر این می باشد که چون خود این مراکز کراتین مو وارد کننده مستقیم مواد کراتین هستند قیمت مناسب می باشد.

در این امر واسطه ها حذف شده اند. لازم به ذکر است که مواد استفاده شده برای کراتین مو دارای قیمت های گزاف می باشد. و مراکز تخصصی صافی و احیای مو از این امر برای جذب مشتری استفاده می کنند.  این امر برای کسانی خوب می باشد که دارای موی وز هستند و می خواهند با کمترین هزینه ممکن موهایی صاف داشته باشند. و به نوعی به دنبال سالن زیبایی هستند که کراتین رایگان را انجام می دهند.

درخشندگی و صافی مو مهمترین خصوصیت یک مو در جامعه کنونی است. این موضوع به مهمترین دغدغه ی افراد با موهای وز و مجعد تبدیل شده است.  این امر برای دوستداران به صافی و درخشندگی مو فراهم شده است. تا بتوانند دغدغه خود را که شاید برای خیلی از افراد مهم باشد را برطرف نمایند.

چگونه کراتین رایگان انجام می شود؟

چگونه کراتین رایگان انجام می شود؟

آیا کراتین رایگان صافی مو را به شما هدیه می دهد؟

جواب به این سوال کمی چالش برانگیز نیست. چرا که افرادی که در مرکز ما کار کراتین رایگان انجام می دهند افرادی با تجربه و حرفه ای می باشند. پس می تواتید با خیال راحت موی خود به دست این افراد بسپاریدو از نتیجه کار لذت ببرید.

کراتین مو چیست؟

یکی از روش های رایج برای صافی و احیا موهاست که به طرز فراگیری مورد استقبال قرار گرفته است.

اگر بخواهیم به توضیحاتی مختصر درباره کراتین مو بپردازیم. اینگونه باید بیان کرد که کراتین پروتئین اصلی موجود در پوست ، ناخن و موهاست که باعث حفاظت از مو و ناخن شما می شود. و این ماده وظیفه تولید پروتئین را بر عهده دارد و وجود این ماده باعث درخشندگی و طراوت موهای شما می شود.  این ماده به مرور زمان توسط تابش نور خورشید و استفاده مداوم از سشوار و اتوی مو این ماده در موی شما کم می شود.  کم شدن این ماده باعث از دست دادن طراوت و شادابی موها می شود.

سالن کراتین رایگان مقدم به دلیل آن که وارد کننده مستقیم و بدون واسطه مواد و ابزار کراتین می باشد. فقط هزینه مواد کراتین را از شما دریافت می کند.

آیا راه حلی برای جلوگیری از وز شدن موها وجود دارد؟

برای حل این مشکل و برای جلوگیری از وز شدن موها متخصصین کراتین ، مقدار کراتین مورد نیاز برای صافی مو را ساخته اند. که می توان به راحتی برای موها استفاده کرد تا موهایی صاف و درخشان داشته باشید.  لازم به ذکر است که این روش به صورت دائمی نیست.  و بعد از گذشت مدتی مو صافی و درخشندگی اولیه خود را از دست می دهد. صافی و احیای مو معمولا یک روز کامل زمان می برد.

این روش یک سری مراقبت هایی مانند قبل و بعد از کراتین دارد که باید رعایت شود. برای به حداقل رساندن عوارض بعد از این امر بهتر است قبل از این کار از این موضوع که آیا واقعا کراتین کردن مو برای موهای شما مفید است یا خیر مطمئن شوید. کراتین کردن مو برای افرادی که دارای موهای مجعد و گاها وز هستند بسیار کاربردی می باشد. برای این امر بهتر است قبل از هر گونه اقدامی از این که چه روشی برای موهای شما بهتر است. آگاه شوید و مرحله بعدی پیدا کردن یک مرکز تخصصی صافی و احیای مو می باشد.  بعد از گرفتن مشاوره از افراد حاذق و کار بلد این کار است حتما مطمئن شوید که کدام روش برای موهای شما بهترین گزینه است. بوتاکس مو ، کراتین مو و….

نکته دیگری که باید بیان کرد این است که فرمول مواد برای کراتین مو متفاوت است. پس اول مطمئن شوید که آرایشگری که می خواهد این کار را انجام دهد مهارت لازم و کافی را دارد یا خیر.

کراتین رایگان چیست؟

کراتین رایگان چیست؟

مراحل کراتین رایگان مو

اگر بخواهیم مراحل کراتین رایگان مو را بیان کنیم اینگونه است ، اول از همه باید موها را کامل و تمیز شده و مرحله بعدی خشکی کامل مو است.

در این مرحله کار آرایشگر شما شروع می شود و باید موها را به رشته های نازک تبدیل کرده و مواد کراتین را به آرامی بر روی مو بکشید.

این مرحله با توجه به حجم و جنس موی شما ، کوتاهی و بلندی و میزان فر و وز بودن مقدار مواد استفاده شده متفاوت است ، ممکن است یک مو با میزان فر و مجعد بودن و دیگر مواردی که متخصص کراتین می داند تنها با یک دوز مواد کراتین صافی به موی شما داده شود.

اما در مقابل ممکن است نیاز به استفاده کردن دو دوز مواد کراتین و یا حتی بیشتر صاف شود و پس از انجام این مرحله می توان به موها استراحت داد و بعد با استفاده از اتوی مو و سشوار این مواد را به خورد مو داد و این مرحله هم باید چند بار تکرار شود تا مواد به خوبی جذب مو شود و مرحله بعد شستن موها می باشد ، به این صورت که باید موها را کامل شست و بعد از آن تنها سشوار برای خشک کردن موها کافی می باشد لازم به ذکر است که بعد از کراتین باید مراقبت هایی برای مو انجام شود تا زحماتی که انجام شده است زیر سوال نرود.

مراقبت های بعد از انجام کراتین رایگان

تا سه روز موها بسیار نرم ، شکننده و حساس خواهد بود پس بهتر است که سه روز اول موها را با کش و کلیپس نبندید.  بعد از کراتین کردن تا 24 ساعت استحمام نداشته باشید و بعد از آن موها را با شامپو که فاقد سولفات می باشد شستشو دهید. و بعد از حمام حتما از کرم های موی فاقد سولفات استفاده کنید و تنها با باد سشوار موهایتان را خشک کنید. لازم به ذکر است که این روش دائمی نیست و باید آن را تمدید نمایید.

آیا امکان ابریشم سازی مو برای موهای دکلره شده و رنگ شده وجود دارد؟

در ابتدا عنوان کردن این موضوع که ابریشم سازی مو یک شیوه درمانی است و هیچ گونه مواد شیمیایی در انجام آن دخیل نمی باشد. ضروری است چرا که برخی از افراد این فکر را دارند که از آنجایی که این روش یک روش تخصصی صافی مو مانند کراتینه کردن می باشد. پس استفاده از مواد شیمیایی در انجام آن وجود دارد.

موهای که زیاد دکلره می شوند و یا رنگ می شوند بیشتر از سایر افرادی که موهای خود را رنگ نمی کنند در معرض آسیب می باشند. پس ابریشم سازی مو یک روش بسیار مناسب برای این افراد و همچنین احیا موهای آسیب دیده می باشد.

کراتین رایگان چیست؟

کراتین رایگان چیست؟

روش های طبیعی برای خوش حالت نگه داشتن موها

یک سری از مراقبت های ساده و کاربردی می تواند صافی را به موهای شما هدیه دهد ، اولین روش این است که موهایتان را به روش درست شستشو دهید. منظور این است که هیچ گاه موهای خود را تا انتهای تارها نشویید. چرا که این کار باعث می شود موها گره بخورند و باعث از دست رفتن چربی و رطوبت طبیعی که در موی هر شخص وجود دارد می شود. و در نتیجه موهای شما بد حالت و وز خواهد شد.

اگر شما از جمله افرادی هستید که عادت به حمام روزانه دارید پس بهتر است از شامپوهایی استفاده نمایید که فاقد سولفات می باشد.

هیچ گاه بلافاصله بعد از خارج شدن از حمام و یا در هنگام استحمام موهای خود را شانه نزنید. چرا که این کار باعث تخریب موها می شود و براقی و لختی موها را به مرور زمان از بین می برد. پس بهتر است پس از خارج شدن از حمام برای باز کردن گره موهای خود از یک شانه دانه درشت برای شانه کردن موهایتان استفاده کنید.

به هیچ عنوان سعی برای خشک کردن موهای خود با حوله نکنید و حتما از پارچه نخی برای خشک کردن موهایتان استفاده کنید.

رژیم غذایی مناسب داشته باشید چرا که رژیم غذایی مناسب یکی از موثر ترین روش ها برای داشتن موی زیبا می باشد منظور از این رژیم غذایی مناسب ، رژیمی است که در آن تمام پروتئین ها ، ویتامین های مورد نیاز بدن در آن جا داشته باشد و مصرف روزانه 8 لیوان آب نیز فراموش نشود.

در ادامه بحث در ارتباط با روش به نام بوتاکس مو صحبت خواهیم کرد که یکی دیگر از روش ها برای صافی مو می باشد.

کراتین رایگان مو به این منظور است که ما در سالن کراتین رایگان مقدم، تنها هزینه مواد استفاده شده را دریافت خواهیم کرد.

آیا از بوتاکس مو چیزی می دانید؟

موی هر شخص مانند گیاهان نیازمند توجه و نگه داری می باشد و داشتن موی لخت ، خوش حالت ، براق و… بدون توجه و رسیدگی به آن امکان پذیر نمی باشد به همین علت است که افراد خصوصا خانم ها با روش هایی مانند سشوار ، اتوی مو و… اقدام به لخت کردن موهای خود می کنند اما گاهی استفاده بیش از اندازه از این مواد به مو آسیب می رساند پس در اینجاست که خانم ها به فکر احیا موهای آسیب دیده خود می نمایند پس از بوتاکس مو به عنوان یک راه حل از آن یاد می شود.

بوتاکس مو یک شیوه درمانی نو ظهور و نوین می باشد که برای از بین بردن موی مجعد استفاده می شود در این روش عمقی ترین لایه های مو را هم ترمیم می کند ، در بوتاکس مو از بهترین مواد استفاده می شود منظور موادی که حاوی روغن خاویار ، کلاژن و… می باشد که رطوبت رسانی ، ترمیم و احیای موهای آسیب دیده را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و شما می توانید از شر مو خوره نیز رهایی یابید ، این روش را برای کسانی که از دکلره و رنگ به کرات استفاده می کنند توصیه می کنیم همچنین این یک روش مناسب برای اشخاصی که دارای موهای شکننده و بدحالت می باشند ، است.

ماندگاری این روش 2 تا 4 ماه می باشد و هیچ گونه عوارضی را با توجه به اینکه روشی درمانی و طبیعی است ندارد اما برای خانم های باردار و کودکان زیر 6 سال این روش ممنوع است چرا که ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود.

کراتین رایگان ؟

کراتین رایگان ؟

مزایای بوتاکس مو

در این روش نیز مانند ابریشم سازی مو از مواد طبیعی برای صافی مو استفاده می شود و پس نتیجه می گیریم این روش نیز ، یک روش درمانی برای صافی مو می باشد.

باعث از بین بردن مو خوره و موهای وز می شود و درنتیجه موهایی براق و لخت را به شما هدیه می دهد.

مراقبت های بعد از بوتاکس مو چیست؟

حداقل تا 2 هفته اقدام به دکلره کردن و رنگ کردن موهای خود نکنید.

موهای خود را تا 2 روز پس از انجام این کار با کش و یا کلیپس نبندید.

آیا در مورد پروتئین تراپی موردی چیزی می دانید؟

این یک روش نوین جهت جلوگیری از شکنندگی ، تقویت و محکم شدن موها انجام می شود برای انجام این کار پروتئین های هیدرولیزه به شکل مستقیم به فولیکول های مو تزریق می شود که همین امر باعث می شود موها تقویت شوند و مجعد بودن از موها دور شود.

اما از کجا بدانیم که موی ما نیاز به پروتئین تراپی دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد موی انسان از از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است که تقریبا 95 درصد از موها از این پروتئین ساخته شده اند که همین امر باعث می شود تا موها خوش حالت باشند در صورت فقدان این ماده موی سر بدحالت ، وز و… می ایستد در این زمان است که می توانید به کم بودن پروتئین در موی سر خود پی ببرید و اقدام به انجام این عمل نمایید ، در واقع کاری که پروتئین تراپی انجام می دهد این است که پروتئین مورد نیاز موی سر شما را فراهم می کند و باعث می شود تا موهای شما ضخیم تر شود.

کراتین رایگان

کراتین رایگان

فواید پروتئین تراپی را می دانید؟

باعث افزایش رشد مو می شود در نتیجه موها ضخیم تر ، بلندتر و پر حجم می شوند.

مانند یک تقویت کننده مو عمل می کند و یک نرم کننده عمیق محسوب می شود.

باعث ایجاد رطوبت طبیعی در موی سر شما می شود و در نتیجه مویی خوش حالت خواهید داشت.

از میزان وز و مجعد بودن موها می کاهد.

باعث افزایش انعطاف پذیری مو می شود.

ما در سالن کراتین رایگان مقدم که به عنوان یکی از بهترین سالن های تخصصی کراتین مو شناخته شده است، تنها هزینه مواد کراتین را از شما دریافت خواهیم کرد و علت این امر این است که ما وارد کننده مستقیم محصولات کراتین از بهترین برند های دنیا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.