مجله آموزشی

چرا باید بوتاکس مو را انتخاب کنیم؟

موادی که کراتین کار ها در سالن کراتین مقدم برای کراتینه کردن موها از آن استفاده می کنند سرشار از پروتئین ها و ویتامین های مورد نیاز مو می باشد. استفاده از این مواد نه تنها باعث از بین رفتن مجعد بودن و وز بودن موهای شما می شود. بلکه باعث می شود تا ساقه موهای شما تقویت شود و در نتیجه موهای ضخیم و پر پشتی داشته باشید. بعد از کراتینه کردن تا مدت ها نیاز به استفاده از مواد نرم کننده برای راحت شانه کردن موهای خود ندارید و موهای شما به راحتی شانه می شوند. نیازی نیست تا شما برای تقویت موهای خود از شامپو و یا ماسک های مو استفاده کنید. چرا که مواددکراتین خود دارای مقادیر بسیاری ویتامین و پروتئین هستند . حالت دهی آسان مو یکی دیگر از مزایایی است که کراتینه کردن موها به شما هدیه می دهد.

فهرست مطلب:

5/5 - (1 امتیاز)

چرا باید بوتاکس مو را انتخاب نماییم ؟

بوتاکس مو یک روش درمانی مو است ، این روش به حذف موی وز کمک می کند. این شیوه یک درمان شیمیایی نیست بلکه یک درمان نرم کنندگی فوق العاده می باشد. و به پاکسازی موهای شما کمک می کند. در این شیوه با استفاده از مواد اولیه ای همچون آمینو اسید ، پروتئین و ویتامین ها به بازسازی موهای شما کمک می کند. و همه ی شکاف هایی که در الیاف مو موجود می باشد را پر می کند و همین باعث براق شدن مو می شود. در واقع ادعا می شود که در روش بوتاکس مو از ترکیبات بی نظیری همچون روغن خاویار ، ویتامین B5 و ویتامین E استفاده شده است.

چه افرادی می توانند از این روش یعنی بوتاکس مو استفاده کنند؟

حال سوالی که مطرح می شود این است که چه افرادی می توانند از این روش یعنی بوتاکس مو استفاده کنند؟

اگر شما دارای موهایی وز و آسیب دیده و همچنین موهایی کم پشت و کدر هستید. این روش می تواند برای شما ایده آل باشد. می توان اینگونه بیان کرد که این روش برای هر مویی مطمئن و ایده آل است. سوالی که اغلب شما مراجعین محترم با آن روبرو هستید این است که این عمل یعنی بوتاکس مو چگونه انجام می شود. و طی این امر چه اتفاقاتی بر روی موی شما می افتد ؟

در این روش موادی به مو تزریق نمی شود. این روش یک عامل نرم کنندگی مو است که بر موهای شما اعمال می شود. شما می توانید به آرایشگاه مراجعه کنید تا این عمل انجام شود یا می توانید با خرید مواد بوتاکس مو این کار را در خانه انجام دهید. اگر بخواهیم مراحل این امر را به اختصار توضیح دهیم. اینگونه است که بوتاکس مو در ابتدا با شستن مو به وسیله شامپو آغاز می شود تا موها تمیز شوند و گره موها باز شوند تا برای امر بوتاکس مو ، موها آماده شوند.

"<yoastmark

بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟

بوتاکس مو با مالش دادن  مواد از ریشه مو تا نوک مو انجام می شود. این مواد باید به مدت زمان 20 الی 90 دقیقه روی موهای شما باقی بماند این کار دو روش دارد که در این مقاله به آن دو روش می پردازیم.

برخی معتقدند می توان موها را با استفاده از یک وسیله ی داغ مانند اتو مو یا سشوار داغ کرد. و برخی دیگر معتقدند می توانند مواد بوتاکس مو را بر روی موهای شما قرار دهند تا این مواد طی زمان مشخصی بر روی موهای شما خشک شوند. برخی دیگر نیز به این اعتقاد دارند که این روش بسیار کار آمد تر از روش اول است چرا که در این صورت مواد بیشتری به ریشه های موی شما نفوذ می کند. نکته قابل توجه این است که اثر این روش بلافاصله بعد از خشک شدن موها قابل رویت است.

و سوال بعدی که در اینجا مطرح می شود که آیا بوتاکس مو بدون عارضه است؟

این روش به عنوان یک روش ایمن شناخته شده است با این حال ممکن است باعث عوارض آلرژیک مانند خارش پوست سر شود و برای جلوگیری از این امر مواد این محصول نباید با پوست سر شما برخورد داشته باشد

حال سوال بعدی این  است که آیا این امر یعنی بوتاکس مو برای موهای شما مناسب است یا خیر؟

خبر فوق العاده این است که این است که این روش برای همه موها مناسب می باشد اگر شما از موهای وز و مجعد رنج می برید این روش بهترین انتخاب است.

"<yoastmark

از ابریشم سازی مو چه می دانید؟

موی آسیب دیده و یا مجعد یکی از بزرگترین معضلاتی است که می تواند برای خانم ها به وجود آید. علت این امر موارد گوناگونی است و محدود به یک علت خاص نمی باشد که هر شخصی می تواند علت آن را جستجو کند و به درمان آن بپردازد. برای احیا موهای آسیب دیده روش های گوناگونی وجود دارد. یکی از این روش ها ابریشم سازی مو می باشد که در این راستا بسیار مناسب است.

این شیوه یک مکمل درمانی است که با کراتینه کردن موها تفاوت دارد. اما نتیجه هر دو روش یکی است که صافی را به موهای شما هدیه می دهد.

بسیاری از داوطلبان این روش افرادی هستند که بر اثر دکلره موهایشان آسیب دیده است. و خوش حالتی خود را از دست داده است. در واقع ابریشم سازی مو روش مکملی برای کراتینه کردن موها است.

یکی از تفاوت هایی که بین ابریشم سازی مو و کراتینه کردن مو وجود دارد. در این است که کراتینه کردن مو صافی دائمی مو را به دنبال ندارد اما ابریشم سازی مو یک روش دائمی برای صافی مو به حساب می آید.

ابریشم سازی بر روی موهای سالم انجام می شود در صورتی که عمل کراتینه کردن بر روی موهای آسیب دیده انجام می شود.

در ابریشم سازی موها همیشه صاف می مانند. و دیگر نیازی به استفاده از وسایل صاف کننده مو همچون سشوار و اتو برای صاف کردن مو نمی باشد. در صورتی که در کراتینه کردن برای لخت کردن مو می توان از سشوار و اتو مو استفاده کرد.

در کراتینه کردن شما می توانید بعد از نهایت 2 هفته موهای خود را رنگ و یا دکلره نمایید در صورتی که بعد از انجام ابریشم سازی نمی توانید تا مدت ها به سراغ رنگ مو بروید.

آیا می دانید مو ها به چه علت مجعد و فر دای می شوند ؟

علت اصلی مجعد و بد حالت بودن موها را باید در کمبود پروتئینی به نام کراتین جستجو کرد که در ساقه مو وجود دارد و ناکافی بودن آن باعث می شود تا موها بد حالت شوند.

پروتئین تراپی راه حلی برای مشکل موهای مجعد و فر دار

همانطور که در بالا به آن اشاره شد علت اصلی مجعد شدن موها کمبود کراتین در موها است. که با تکنیکی به نام پروتئین تراپی می توان آن را برطرف نمود. به این صورت که محصولات پروتئینی را به موی شما تزریق می کنند تا کراتین بیشتری جذب موی شما شود. در این صورت است که شما دیگر با مشکلی به نام موی مجعد برخورد نخواهید داشت. در این روش شکاف هایی که در کوتیکول مو وجود دارد پر می شود و باعث احیا موهای آسیب دیده شما می شود.

اگر قصد دارید از هزینه ای که می کنید و همچنین وقتی که برای انجام روش های صافی مو اعم از کراتینه کردن ، ابریشم سازی مو و… می گذارید رضایت کامل را داشته باشید. حتما برای انجام این روش ها به مرکز تخصصی کراتین مو مراجعه نمایید.

"<yoastmark

بعضی از سالن های زیبایی کراتین مو را به صورت رایگان انجام می دهند اما علت آن چیست؟

برخی از افراد که تازه وارد بازار کار کراتینه کردن مو و دیگر روش ها برای صافی مو شده اند برای کسب مهارت این کار را به صورت رایگان انجام می دهند. و فقط پول مواد استفاده شده را از شما می گیرند. اگر می خواهید کراتین را به صورت رایگان انجام دهید باید این ریسک را به جان بخرید. و موی سر خود را به افراد تازه کار بسپارید اما تیم ما در کراتین مقدم از بهتربن و با تجربه ترین افراد استفاده می کند. و علت این امر که شما مبلغ کمتری را  پرداخت می کنید این است که ما وارد کننده مواد کراتین مو هستیم و به نوعی واسطه ها حذف شده اند.

از مزوتراپی مو چه می دانید؟

برخی از افراد علاوه بر اینکه با مشکل موهای مجعد و وز روبرو هستند با مشکل ریزش مو نیز دست و پنجه نرم می کنند ، در این حالت این افراد می توانند مزوتراپی مو را انجام دهند.

در مزوتراپی مو داروها به صورت کاملا مستقیم به ریشه مو تزریق می شوند. و نیازی به انجام عمل جراحی نمی باشد در واقع همانطور که در طی مقاله به آن اشاره شد. علت ریزش و مجعد بودن مو را می توان در ناکافی بودن کراتین در مو جستجو کرد.

برای احیا موهای آسیب دیده چه باید بکنیم؟

یکی از مهمترین روش هایی که برای احیا موهای آسیب دیده پیشنهاد می شود. کراتینه کردن موها می باشد اما از کراتینه کردن موها چه می دانید؟

ماندگاری این روش حداکثر شش ماه می باشد و نهایت صافی و لختی که به موهای شما می دهد 80 درصد می باشد.

در مرکز تخصصی کراتین مو شخصی که این عمل را برای شما انجام می دهد. با توجه به نوع و نیاز موی شما فرمول مناسب را برای کراتینه کردن موی شما در نظر می گیرد.

"<yoastmark

آیا می توان کراتینه کردن مو را در منزل انجام داد؟

بله امکان این امر وجود دارد اما ممکن است نتیجه ای که توقع دارید حاصل شود ، رخ ندهد چرا که شما مهارت لازم و کافی را برای انجام این کار ندارید پس بهتر است به یک مرکز تخصصی کراتین مو برای انجام این کار مراجعه نمایید.

مزایای کراتینه کردن موها را می دانید ؟

موادی که کراتین کار ها در سالن کراتین مقدم برای کراتینه کردن موها از آن استفاده می کنند سرشار از پروتئین ها و ویتامین های مورد نیاز مو می باشد. استفاده از این مواد نه تنها باعث از بین رفتن مجعد بودن و وز بودن موهای شما می شود. بلکه باعث می شود تا ساقه موهای شما تقویت شود و در نتیجه موهای ضخیم و پر پشتی داشته باشید.

بعد از کراتینه کردن تا مدت ها نیاز به استفاده از مواد نرم کننده برای راحت شانه کردن موهای خود ندارید و موهای شما به راحتی شانه می شوند.

نیازی نیست تا شما برای تقویت موهای خود از شامپو و یا ماسک های مو استفاده کنید. چرا که مواددکراتین خود دارای مقادیر بسیاری ویتامین و پروتئین هستند . حالت دهی آسان مو یکی دیگر از مزایایی است که کراتینه کردن موها به شما هدیه می دهد.

کراتین مقدم

کراتین مقدم

ریلکسر مو چیست؟

ریلکسر مو یکی از روش های صافی مو می باشد که عملکردی همچون کراتینه کردن مو دارد. و می توان از آن به عنوان یک روش خانگی برای صافی مو نام برد اما بزرگترین ایرادی که این روش دارد این است که نمی تواند ریشه موی شما را صاف کند. و بعد از بلند شدن موها ، موی شما وز و بدحالت می شود در صورتی که در کراتینه کردن موها با همچین مشکلی روبرو نیستیم و موها از ریشه تا ساقه مو به صورت صاف و لخت قرار می گیرند.

اگر به دنبال مرکز تخصصی برای کراتین مو می باشید که از نتیجه آن نیز راضی باشید پیشنهاد ما به شما این است که تنها یک بار به سالن ما مراجعه نمایید.

سالن کراتین رایگان مقدم، یکی از قدیمی ترین سالن های کراتین می باشد. که توانسته با بهره گیری از با تجربه ترین کراتین کار ها و استفاده از بهترین مواد کراتین موجود در دنیا خود را ثابت نماید.

ما به دلیل آن که خود وارد کننده مواد کراتین از بهترین برند های دنیا هستیم، فقط هزینه مواد کراتین را از شما دریافت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.