مجله آموزشی

بوتاکس مو یا مزوتراپی مو

در این مقاله سعی بر این بوده است : تا توضیحاتی تکمیلی در خصوص بوتاکس مو ارائه کنیم انواع بوتاکس را معرفی کنیم، مزوتراپی مو را تعریف کنیم، به بررسی تفاوت بین بوتاکس و مزوتراپی مو بپردازیم. شما را با مراحل انجام کراتین آشنا کنیم همچنین ویژگی های یک کراتین خوب و با کیفیت را برشمردیم.

فهرست مطلب:

امتیاز به این مقاله

بوتاکس مو یا مزوتراپی مو

شاید امروزه بسیاری از افراد دچار مشکلاتی با موهای خود باشند و بخواهند برای حل این مشکلات از بوتاکس مو و یا مزوتراپی مو استفاده کنند . در هر دو روش بوتاکس مو و یا مزوتراپی مو هدف ما زیبا سازی موهای شماست. اما باید با توجه به نوع موهای شما و ویژگی های موهای شما یهترین روش را انتخاب نمایید.

بوتاکس مو برطرف کننده وزی مو

مشکل وزی مو ها ، مشکلی نیست که بتوان با آن به راحتی کنار آمد. برای حل شدن آن می بایست با یکی از روش ها فکری برای موهای خود بکنید .

بوتاکس مو ، یک روش درمانی نرم کنندگی قوی مو می باشد که در آن از کلاژن ، مواد نرم کننده ، انواع ویتامین های مورد نیاز مو و روغن های مفید مو استفاده شده است . بوتاکس درمانی شکاف ها و منافذ خالی مو را پر می کند. و باعث می شود تا مو ها خوش  حالت تر شوند .

بوتاکس مو معمولا از شستن موها شروع می شود. که باید طی این شست و شو موها تمیز و نرم شوند. سپس نوبت به استفاده از مواد بوتاکس می رسد .

بوتاکس یک عامل نرم کنندگی مو می باشد که برخی آرایشگران با اتوی مو و یا بدون اتوی مو آن را انجام می دهند. شما بلا فاصله پس از انجام بوتاکس مو می توانید نتیجه مطلوب و زیبای آن را در مو هایتان مشاهده نمایید .

برای بوتاکس مو می توانید از بوتاکس های متنوعی که در بازار هستند استفاده کنید. اما مراقب باشید که نوع بوتاکس مو حتما  مرغوب و با کیفیت باشد. برای اطمینان از کیفیت و مرغوبیت بوتاکس مو می توانید از یک سالن خوب و یا یک فروشگاه خوب  استفاده نمایید .

بوتاکس مو

بوتاکس مو

مرکز تخصصی کراتین مو

سالن کراتین مقدم به دلیل آن که وارد کننده مستقیم مواد کراتین و بوتاکس مو می باشد. می تواند مرغوب ترین مواد کراتین و بوتاکس مو را برای ابریشم سازی مو ، صافی دائمی مو و احیا موهای آسیب دیده در اختیار شما قرار دهد .

سالن کراتین رایگان مقدم به عنوان بهترین مرکز تخصصی کراتین مو شناخته شده که کراتین رایگان مو انجام می دهد.

بوتاکس مو در حدود 4 ماه ماندگاری دارد چنان چه از شامپو های بدون سولفات استفاده نمایید این ماندگاری بیشتر می شود .

شامپو های معمولی به دلیل وجود سولفات در ترکیباتی که دارند بوتاکس و کراتین را به مرور زمان از بین می برند.  پس شامپو های بدون سولفات می توانند، گزینه ای مناسب برای موهای شما باشند. شامپو بچه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد .

شستشوی مو ها بعد از انجام بوتاکس به چه صورت باید باشد ؟ 

72 ساعت پس از انجام بوتاکس نباید موهای خود را بشویید تا مواد بوتاکس به صورت کامل جذب موهای شما شود . در مجموع  پس از انجام بوتاکس و یا کراتین ، بهتر است که موهای خود را هر سه روز یکبار بشویید  .

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از شامپویی که پیش از انجام بوتاکس از آن استفاده می کردید ، استفاده نکنید. در این صورت تنها به کراتین و یا بوتاکس مو هایتان لطمه وارد می کنید . شامپویی مناسب تهیه کنید و دقت داشته باشید که شامپو حتما بدون سولفات و  ترکیبات قوی شیمیایی باشد.

دقت داشته باشید که پس از انجام بوتاکس مو نباید استفاده زیادی از سشوار ، اتوی مو و وسایل گرمایشی مو داشته باشید .

توجه کنید که استفاده زیاد از وسایل گرمایشی مو باعث می شود تا موهای شما شکننده و نازک شوند و میزان آسیب پذیری آن ها  افزایش می یابد .

استفاده از مکمل های دارویی که برای تقویت و زیبایی پوست ، مو و ناخن های شما هستند هم می تواند تاثیر مثبتی در زیبا شدن موهای شما بگذارد.

مزوتراپی مو 

امروزه تعداد زیادی از بانوان و یا آقایان با مشکلات مو های سر مواجه می شود. برای حل برخی از این مشکلات می توانید از مزوتراپی مو هایتان استفاده کنید. برای مزوتراپی مو ها ، الگوی رشد مو تحریک می شوند و برخی مواد معدنی و ویتامین ها به پوست سر تزریق می شوند. در مزوتراپی این مواد مغذی با یک سرنگ بسیار نازک به ریشه مو ها تزریق می شوند. و باعث می  شود تا ریشه و فولیکول مو های شما تقویت گردد .

دوز مواد مغذی ای که به پوست سر تزریق می شوند با توجه به جنس مو و میزان احتیاج هر فرد به این مواد تعیین می شود .

مزوتراپی مو فقط در مراکز پزشکی زیر نظر پزشک متخصص صورت می گیرد در صورتی که  انجام بوتاکس مو در آرایشگاه ها  و سالن های زیبایی انجام می شود.

هر سه الی چهار ماه یکبار مزوتراپی مو  باید مجددا شارژ شود و تزریق مجددا به موهای شما صورت بگیرد .

بوتاکس مو چیست؟

مزوتراپی برای درمان چه مواردی استفاده می شود ؟

مزوتراپی مو برای درمان ریزش های مو پس از بارداری ، ریزش مو سکه ای ،کاهش سرعت مو و … مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموع مزوتراپی روش درمانی می باشد که توسط پزشک متخصص برای جلوگیری از ریزش مو ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از مزوتراپی می توان قبل و بعد از کاشت مو توسط پزشک نیز استفاده کرد.

توجه داشته باشید که پس از انجام مزوتراپی از انجام موارد ذیل خودداری نمایید:

استحمام تا 24 ساعت ممنوع می باشد، استفاده از سشوار و وسایل گرمایشی ممنوع می باشد. پوشاندن سر با کلاه و یا شالی که محکم باشه و به سر فشار بیاورد ممنوع است.

انواع کراتین مو

کراتین احیا کننده : کراتین احیا کننده زمانی انجام می شود که مو های شما توسط رنگ های پی در پی و یا استفاده از رنگ های نا مرغوب دچار آسیب، سوختگی و وز شدن بشوند. در روش کراتین احیا فقط موهای شما دمیج شده اند بهبود می یابند و تقویت می شوند.
کراتین برزیلی: نام دیگر این کراتین که نانو کراتین می باشد در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که شخص بخواهد علاوه بر تقویت موها و از بین بردن آسیب های وارده به مو ، پیچ خوردگی و فر بودن مو ها را نیز از بین ببرد. نانو کراتین یا کراتین برزیلی باعث می شود تا مو های شما درخشان تر ، براق تر و زیبا تر به نظر برسند.

کراتین رایگان

ما در سالن کراتین رایگان مقدم ، کراتین تخصصی موهای شما را توسط متخصصین این امر به صورت رایگان انجام می دهیم ، به این منظور که فقط هزینه مواد مصرفی جهت کراتین و یا احیا موهای شما را دریافت خواهیم کرد به این دلیل که وارد کننده مستقیم مواد کراتین و بوتاکس مو از بهترین برند های دنیا هستیم و این مواد کراتین و بوتاکس مو بدون هیج واسطه ای به دست ما می رسند.

قیمت بوتاکس مو

ویژگی کراتین های ما

مفتخریم که در مجموعه کراتین رایگان مقدم از مواد درجه یک کراتین موجود در بازار جهانی استفاده می کنیم که دارای ویژگی های زیر هستند:

ماندگاری طولانی

دارای ماندگاری طولانی: اگر می خواهید که کراتینی انجام دهید که علاوه بر آن که موهایی درخشان و زیبا به شما می دهد. ماندگاری طولانی تری نسبت به دیگر کراتین های موجود در بازار داشته باشد می توانید کراتین مورد نظر خود را از مجموعه کراتین مقدم تهیه نمایید. متاسفانه بسیاری از کراتین های موجود در بازار اثرشان پس از مدت کوتاهی از بین می رود. و موهای شما به حالت قبلی خود باز می گردد.

چنان چه از کراتینی مرغوب استفاده کنید که ماندگاری طولانی ای داشته باشد، از استفاده کردن شامپو های حاوی سولفات پرهیز کنید، هنگام شنا در استخر مو های خود را با روغن بپوشانید تا کلر موجود در آب استخر کراتین را از بین نبرد، کراتین شما تا شش ماه باقی خواهد ماند.

ساخته شده از بهترین مواد و ترکیبات

ساخته شده از بهترین مواد و ترکیبات: یکی دیگر از ویژگی های مثبت کراتین های ما این است که از بهترین مواد و ترکیبات ساخته شده اند. مقدار کمی فرمالدئید در ترکیبات خود دارند، همان طور که می دانید فرمالدئید ماده ای خطرناک و سرطان زاست، این ماده در بسیاری از کراتین های موجود در بازار وجود دارد، ولیکن ما برای احترامی که برای سلامتی خودمان و شما قائل هستیم از کراتین های فاقد فرمالدئید استفاده می کنیم. همچنین کراتین های مصرفی ما حاوی روغن آرگان می باشد که این روغن آرگان برای سلامت مو و پوست بسیار مفید و موثر می باشد.

کراتین احیا کننده مو

احیا کننده مو: کراتین هایی که توسط گروه کراتین مقدم استفاده می شوند علاوه بر آن که مو های شما را صاف و درخشان و زیبا می کنند، موهای شما را که توسط رنگ مو و یا دکلره ، ضعیف و شکننده شده اند ترمیم و تقویت می کند و زیبایی دوچندانی به موهای شما می بخشند.

"<yoastmark

 

اولین مرحله

کراتین مو، آماده سازی مو است، در این گام شما می بایست موهای خود را بشویید دقت کنید که از شوینده های بسیار قوی استفاده نکنید، پیشنهاد ما شامپو های مناسب کودکان است که حداقل میزان مواد شیمیایی را دارند.با این کار شما این اجازه را به موهای خود را می دهید که مواد کراتین را به طور کامل جذب کنند.

دومین مرحله

خشک کردن مو ها می باشد، اگر کراتین شما از نوع کراتین احیا می باشد مو ها را به طور کامل خشک کنید، اما اگر از نوع کراتین برزیلی است اگر ده الی بیست درصد رطوبت مو ها باقی بماند بهتر است.

سومین مرحله

تقسیم کردن مو می باشد، اگر موهای پرحجمی دارید توسط آرایشگر به هشت قسمت تقسیم می شوند. اما اگر موهای پر حجمی ندارید به چهار دسته تقسیم می شوند.

"<yoastmark

مرحله چهارم

نوبت به کراتین کردن مو می رسد، توجه داشته باشید که این کار از فاصله یک سانت و نیمی از ریشه مو انجام می شود و تا نوک مو ها ادامه می یابد. و نیازی نیست که مواد زیادی را به موهای خود بزنید. در این مرحله آرایشگر شما بسته به جنس موی شما تصمیم می گیرد که مواد کراتین چه مدت زمانی باید روی مو های شما باقی بماند. آن چه که مسلم است زمان مورد نیاز برای افرادی که موهای ضخیم دارند با افرادی که موهای نازک دارند متفاوت است و افراد دارای موهای ضخیم نیاز دارند تا مواد کراتین مدت زمان طولانی تری بر روی مو هایشان باقی بماند.

مرحله پنجم

شانه زدن مو ها می باشد در این مرحله شما می بایست با شانه زدن درست و اصولی مو ها، مو ها را کاملا به مواد کراتین آغشته نمایید.

مرحله ششم

یا آخرین مرحله اتو کشی مو ها می باشد، در این مرحله مو ها توسط آرایشگر به دسته های کوچکی تقسیم می شوند. و هر دسته پنج الی شش مرتبه توسط اتوی مو که دمای در حدود 450 درجه دارد اتو کشی می شود.

پس از انجام کراتین دقت داشته باشید تا به مدت هفتاد و دو ساعت از شستن مو های خود اجتناب کنید تا مواد کراتین به خوبی به خرد مو های شما برود. و هزینه و وقت تان تلف نشود. همان طور که پیش تر گفته شد از استفاده شامپو های سولفات دار پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.