مجله آموزشی

بوتاکس تراپی مو چیست ؟

امروزه بوتاکس تراپی به شدت مورد استقبال قرار گرفته و افراد همواره به دنبال مراکز و سالن هایی هستند که این خدمات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهند. به منظور افزایش کارایی و عملکرد مواد بوتاکس باید این محصول در برند معتبر آن تهیه شود.

فهرست مطلب:

امتیاز به این مقاله

بوتاکس تراپی یا بوتاکس مو یکی از تکنیک های موثر برای نرم شدن عمیق و خوش حالتی مو می باشد. در خلال این روش از موادی استفاده می شود که حاوی کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، انواع ویتامین و روغن خاویار است. هر یک از این مواد بر روی تقویت و زیباتر شدن هر چه بیشتر مو تاثیر فوق العاده ای دارد.

یکی از مشکلاتی که همواره افراد از آن رنج می برند، وزی مو است که با استفاده از روش های مختلف اعم از بوتاکس تراپی قابل درمان می باشد. این روش از نظر عملکرد و کارایی با بوتاکس صورت شباهت چشمگیری دارد. با این تفاوت که بوتاکس صورت شکاف و منافذ پوست را پر کرده و بوتاکس مو شکاف های موجود در ساقه مو را پر می کند.

لازم به ذکر است بدانید بوتاکس تراپی سبب شده نوک شکافته شده و آسیب دیده مو ترمیم شود. همچنین بوتاکس مو منجر به افزایش شادابی و درخشانی مو خواهد شد. نکته قابل توجه این است که علاوه بر زیبایی ظاهری، این روش به تقویت ریشه و بافت مو نیز کمک می کند.

نکته: مواد بوتاکس تراپی امروزه در برندها و کیفیت های مختلف در بازار موجود است. این مواد نسبت به مواد کراتین خطرات و عوارض کمتری دارند. بوتاکس مو از جمله روش های حساس و تخصصی برای تقویت و درمان مو است که در سالن های معتبر و حرفه ای قابل اجرا می باشد.

 

بوتاکس تراپی مو چیست ؟

بوتاکس تراپی مو چیست ؟

 

مراحل انجام و نحوه اجرای بوتاکس تراپی:

 

بوتاکس تراپی یکی از روش ها و راهکارهای درمانی زیبایی مو است که استحکام و ظاهر مو را تقویت می کند. افرادی که به دنبال راه حلی برای داشتن موهای سالم، درخشان، پرپشت و خوش حالت هستند می توانند موهای خود را بوتاکس کنند.

اجرا و انجام بوتاکس تراپی در خلال مراحلی صورت می گیرد که به شرح ذیل می باشند:

  • ابتدا موهای خود را با شامپوی مناسب بشویید.
  • موهای خود را 80 درصد خشک کنید.
  • موهای خود را صاف و آنها را به 4 قسمت تقسیم کنید.
  • مواد بوتاکس را با فرچه مناسب بر روی مو بمالید تا به آن جذب شود.
  • مواد بوتاکس را بر روی مو ماساژ دهید
  • این مواد به مدت 30 الی 45 دقیقه بر روی مو باقی می ماند.
  • موهای خود را با سشوار خشک کنید و آنها را اتوکشی کنید.
  • در نهایت مو را با آب بشویید و از ماسک مو استفاده کنید.

نکته: در خلال بوتاکس تراپی، مواد بوتاکس به مو وارد می شود. این روش یک عامل و عنصر نرم کنندگی است که به صورت مستقیم بر روی رشته های مو قابل اعمال می باشد. به منظور حفظ دوام و افزایش ماندگاری این روش، باید مراقبت های پس از بوتاکس مو به درستی صورت بگیرد.

شایان به ذکر است بدانید تاثیر و کارایی بوتاکس تراپی تا حد زیادی به کیفیت و مرغوبیت مواد بوتاکس بستگی دارد. به هر اندازه کیفیت مواد بیشتر و برند آن معتبر تر باشد، ماندگاری و دوام آن نیز بیشتر است. از این رو، توصیه می شود برای افزایش ماندگاری و عملکرد این روش، به سالن های معتبر مراجعه نمایید.

 

نحوه اجرای بوتاکس تراپی

نحوه اجرای بوتاکس تراپی

 

کاربرد و مزایای بوتاکس مو:

 

همانطور که میدانید بوتاکس تراپی یک درمان موضعی است که مناسب ترین گزینه برای موهای آسیب دیده می باشد. این روش برای افرادی توصیه می شود که دارای موی وز، آسیب دیده و شکننده می باشند. به عبارتی، بوتاکس مو در تسریع رشد و تقویت مو نیز تاثیر فوق العاده ای دارد.

بوتاکس تراپی روشی است که در خلال آن فولیکول های خالی مو پر شده و حجم و ضخامت مو افزایش می یابد. این تکنیک فاقد ضرر و زیان است و از کاربردها و فواید بسیاری برخوردار می باشد، در نتیجه مو صاف تر و سالم تر خواهد شد.

برخی از مهمترین و برجسته ترین مزایای بوتاکس تراپی عبارتند از:

  • درمان و بهبود موخوره
  • براق کردن و نرم کردن انواع مو
  • تقویت موهای آسیب دیده
  • کاهش وزی مو
  • بهبود و تقویت شرایط ساختار مو

نکته: بوتاکس تراپی یک درمان نیمه دائمی بوده که ماندگاری و دوام آن برای افراد به صورت متغیر و متفاوت می باشد. این روش به عنوان یکی از روش های احیا و بازسازی مو تلقی شده که تاثیر و دوام آن به صورت فوق العاده می باشد.

بررسی ها نشان می دهد بوتاکس تراپی برای انواع مختلف مو مناسب است. کاربرد بوتاکس برای موهای آسیب دیده، خشک، وز مناسب تر از مدل های دیگر مو است. با استفاده از این روش حجم موهای نازک نیز افزایش می یابد.

مواد بوتاکس که در بوتاکس تراپی استعمال می شود فاقد مواد شیمیایی مضر است. محصولات و مواد بوتاکس باید به صورت استاندارد تهیه و مورد استفاده قرار بگیرند. چنانچه در زمان تهیه و انتخاب این محصولات به استاندارد بودن آنها توجه نشود برخی عوارض نظیر خارش پوست و آلرژی در فرد بروز می یابد.

 

کاربرد و مزایای بوتاکس مو

کاربرد و مزایای بوتاکس مو

 

تفاوت بوتاکس مو با کراتینه مو:

 

بوتاکس تراپی درمان ایده آل برای افرادی است که موهای آنها دچار آسیب های جدی شده است. این روش نسبت به دیگر روش های تقویت و احیای مو نظیر کراتینه فواید و مزایای بیشتری دارد. به طور کلی، بوتاکس مو برای انواع موهای رنگ زده و حالت دار گزینه ای مناسب است.

بوتاکس تراپی با کراتینه مو تفاوت های زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • کراتینه مو حاوی مواد شیمیایی نظیر فرمالدئید است و برای سلامتی زیان آور است حال آنکه بوتاکس مو حاوی مواد ارگانیک و طبیعی است.
  • دوام و ماندگاری کراتین مو 6 ماه و دوام بوتاکس مو 4 ماه می باشد.
  • کراتینه مو فاقد خاصیت درمانی است و بیشترین کاربرد ان برای صافی، براقی و زیبایی مو است. حال آنکه بوتاکس تراپی یکی از روش های بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده و موخوره می باشد.
  • کراتینه مو برخی عوارض نظیر ریزش و نازک شدن مو را به همراه دارد اما بوتاکس مو فاقد هرگونه عوارض جانبی است بلکه در حفظ سلامت و تقویت مو نیز موثر و کارآمد می باشد.
  • کراتینه بر روی ظاهر و حالت مو تاثیر گذار است و بوتاکس، حالت مو را حفظ می کند.

 

جهت مطالعه بیشتر در مورد کراتین مو اینجا کلیک کنید.

 

نکته: با در نظر داشتن مزایای بوتاکس تراپی توصیه می شود افراد برای افزایش رشد و تقویت موهای خود به انجام این روش روی آورند. این روش با حفظ حالت مو و بدون ایجاد هرگونه تغییر در آن، ریشه و ساختار مو را تقویت می کند.

 

تفاوت بوتاکس مو با کراتینه مو

تفاوت بوتاکس مو با کراتینه مو

 

نکات مهم پیرامون بوتاکس مو:

 

یکی از مدرن ترین و محبوب ترین تکنیک ها برای تقویت مو و رفع آسیب های آن، بوتاکس تراپی است. در خلال این روش از مواد بوتاکس با کیفیت عالی و ماندگاری طولانی مدت استفاده می شود. افزایش دوام و کیفیت این روش به عناصر و فاکتورهای متعددی بستگی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • کیفیت و مرغوبیت مواد بوتاکس
  • برند و اعتبار مواد بوتاکس
  • نحوه انجام این روش
  • سالن انجام دهنده و اعتبار و تخصص آن
  • مراقبت های پس از بوتاکس

پیش از انجام بوتاکس تراپی، باید افراد پیرامون این روش جزئیات و اطلاعات کاملی را در اختیار داشته باشند. این موارد عبارتند از:

  • روند مراقبت و محافظت از مو پس از بوتاکس مو بسیار گسترده و مفصل می باشد.
  • نتیجه این تکنیک درمانی در افراد به صورت متفاوت و متغیر نمایان شده و تا حد زیادی به نوع و جنس موی فرد بستگی دارد.
  • این اقدام کاملا حساس است و اجرای صحیح آن مستلزم دانش و تخصص کافی می باشد.

 

نکات مهم پیرامون بوتاکس مو

نکات مهم پیرامون بوتاکس مو

 

قیمت بوتاکس تراپی و عوامل موثر در تعیین آن:

همانطور که می دانید یکی از کامل ترین و بهترین روش های زیبایی و بهبود عملکرد رشد مو، بوتاکس تراپی است. این روش نوعی تزریق یا درمان مو است که بیشترین تاثیر و کارایی آن بر روی موهای خشک و آسیب دیده می باشد. به طور کلی، وظایف و کارکرد اصلی این تکنیک، احیا و بازسازی مو، پر کردن منافذ مو، یکدست کردن و ابریشمی کردن مو می باشد.

یکی از فاکتورهای مهم که به هنگام بوتاکس تراپی برای افراد دارای اهمیت اساسی است، هزینه اجرای این تکنیک می باشد. هزینه بوتاکس مو در افراد به صورت متغیر و متفاوت می باشد و تعیین قیمت آن به عناصر و فاکتورهای متعددی بستگی دارد.

برجسته ترین و مهمترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت بوتاکس تراپی عبارتند از:

  • کوتاهی و بلندی مو
  • میزان کم پشتی و پر پشتی مو
  • میزان آسیب دیدگی موجود در مو
  • سالن مورد نظر
  • نوع و کیفیت مواد بوتاکس
  • برند و معتبر بودن مواد

نکته: امروزه بوتاکس تراپی به شدت مورد استقبال قرار گرفته و افراد همواره به دنبال مراکز و سالن هایی هستند که این خدمات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهند. به منظور افزایش کارایی و عملکرد مواد بوتاکس باید این محصول در برند معتبر آن تهیه شود و مورد استفاده قرار بگیرد. شناسایی و تشخیص مواد بوتاکس اصل از تقلبی تنها به واسطه افراد متخصص و مجرب صورت می گیرد.

 

قیمت بوتاکس تراپی 

قیمت بوتاکس تراپی

 

بوتاکس تراپی و کلینیک کراتین مقدم:

علی الرغم اینکه بوتاکس تراپی، تکنیکی کاملا حساس و تخصصی است توصیه می شود برای انجام آن به سالن های معتبر و مجهز مراجعه شود. در صورتی که فرد بخواهد این روش را در منزل انجام دهد باید مواد بوتاکس را از فروشگاه های معتبر تهیه نماید.

یکی از معتبرترین و بزرگترین سالن های انجام دهنده بوتاکس تراپی، مجموعه کراتین مقدم است. این مجموعه خدمات خود را در عالی ترین درجه کیفیت به مشتریان ارائه می کند. بارزترین تفاوت این سالن با سالن های دیگر، تفاوت در انتخاب مواد بوتاکس و کیفیت انجام کار آنها می باشد.

مجموعه کراتین مقدم، مواد بوتاکس مو را به صورت اصل و اورجینال و بدون واسطه تهیه و آنها را مورد استفاده قرار می دهد. هزینه انجام این کار در کراتین مقدم نسبت به مکان دیگر مناسب و مقرون به صرفه است. چنانچه افراد می خواهند آسیب های موجود در موهای خود را به واسطه بوتاکس تراپی برطرف کنند می توانند به این مجموعه معتبر مراجعه کنند

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.