مجله آموزشی

نکات قابل توجه در رابطه با بوتاکس تراپی مو

بوتاکس تراپی مو چیست ؟

بوتاکس تراپی مو یکی از محبوب ترین و موثرترین روش هایی است که امروزه به منظور احیاء موها مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که موهای شما به دلایل مختلفی وز، خشک و شکننده شده است، می توانید از این تکنیک برای درمان آن ها استفاده نمایید. معمولا پس از بوتاکس موها، کدری آن ها از بین رفته و موهای درخشانی را مشاهده خواهید نمود.

فهرست مطلب:

امتیاز به این مقاله

داشتن موهای نامرتب و آسیب دیده می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش زیبایی و اعتماد به نفس بانوان داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از این افراد برای بازگشت زیبایی موهای خود از روش های شیمیایی و مضر استفاده می نمایند. این روش ها به طور موقتی ظاهر مناسبی به موها می بخشد، اما منجر به آسیب دیدگی بیشتر آن ها می گردد. خوشبختانه امروزه روش های درمانی بسیار مناسبی وجود دارند که می توانند به احیاء مو ها و تقویت آن ها کمک کنند. یکی از رایج ترین و محبوب ترین این روش ها، بوتاکس تراپی مو می باشد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می خواهید با کمک این روش به درمان موهای آسیب دیده خود کمک کنید.

بهتر است در ابتدا با میزان ماندگاری این روش و عوامل موثر بر آن آشنایی پیدا کنید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با هر آنچه نیاز است در رابطه با میزان ماندگاری بوتاکس مو بدانید، به طور کامل آشنا کنیم.

 

بوتاکس تراپی مو چیست ؟

 

بوتاکس تراپی مو چیست؟

بوتاکس تراپی مو یکی از محبوب ترین و موثرترین روش هایی است که امروزه به منظور احیاء موها مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که موهای شما به دلایل مختلفی وز، خشک و شکننده شده است، می توانید از این تکنیک برای درمان آن ها استفاده نمایید. معمولا پس از بوتاکس موها، کدری آن ها از بین رفته و موهای درخشانی را مشاهده خواهید نمود. از طرفی بوتاکس مو به تقویت پیاز مو نیز کمک می نماید و از ریزش آن جلوگیری می کند. مواد بوتاکس حاوی مقدار قابل توجهی ترکیبات مغذی است که می توانند به تقویت ساقه موها و افزایش ضخامت آن ها نیز کمک نمایند.

 

بیشتر بخوانید : مقایسه بوتاکس تراپی با اولاپلکس تراپی

 

شادابی و درخشندگی مو با بوتاکس !

به طور کلی اگر بخواهیم به فواید بوتاکس تراپی مو بپردازیم، باید بگوییم که این روش درمانی می تواند تمامی آسیب دیدگی های مو را به طور همزمان برطرف نماید. از مهم ترین فواید این روش درمانی می توان به رفع موخوره، بهبود درخشندگی، افزایش شادابی، صافی مو، تقویت پیاز مو و افزایش حجم آن اشاره نمود. یکی دیگر از فواید فوق العاده بوتاکس مو سهولت در استفاده از آن است. ترکیبات مغذی موجود در مواد بوتاکس می توانند شادابی و سلامتی موها را برای مدت زمان طولانی حفظ نمایند. روغن خاویار، پروتئین های ضروری، آنتی اکسیدان ها، ویتامین های B و … از ترکیبات موجود در مواد بوتاکس می باشند.

 

میزان ماندگاری مواد بوتاکس

یکی از سوالات بسیار رایج در رابطه با بوتاکس تراپی مو، میزان ماندگاری نتایج آن است. از آنجایی که عوامل مختلفی در میزان ماندگاری نتایج بوتاکس موثر هستند، ماندگاری آن روی موی افراد مختلف، کاملا متفاوت است. با این وجود اگر از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده شود، نتایج آن حدود 3 تا 4 ماه ماندگاری دارد. افرادی که می خواهند موهای خود را کراتین نمایند، از طرفی موهای به شدت آسیب دیده ای دارند، می توانند از بوتاکس مو به عنوان روشی برای کراتین رایگان و تقویت موهای خود استفاده نمایند.

البته تغییر شامپو، مراقبت های پس از بوتاکس و … از عواملی هستند که می توانند نقش بسیار موثری در تغییر میزان ماندگاری نتایج بوتاکس تراپی مو داشته باشند. به طور مثال در صورتی که پس از بوتاکس مو از شامپوی بدون سولفات استفاده شود، می توان نتیجه آن را حدود 6 ماه ماندگار نمود. البته بسیاری از افراد پس از بوتاکس مو، توانسته اند حدود 8 ماه ماندگاری آن را حفظ نمایند. به طور کلی با توجه به این موضوع که عوامل مختلفی در کاهش و افزایش میزان ماندگاری نتیجه بوتاکس مو موثرند، بهتر است این عوامل را پیش از انجام بوتاکس بشناسید.

 

میزان ماندگاری مواد بوتاکس

میزان ماندگاری مواد بوتاکس

 

عوامل موثر در میزان ماندگاری بوتاکس مو

همانطور که گفته شد عوامل مختلفی وجود دارند که در میزان ماندگاری بوتاکس تراپی مو موثرند. شناخت این عوامل می تواند به شما کمک کند تا ماندگاری بوتاکس مو را به حداکثر زمان ممکن برسانید. اساسی ترین عوامل موثر در ماندگاری بوتاکس عبارتند از:

جنس موها :

از ابتدایی ترین عوامل موثر در میزان ماندگاری بوتاکس تراپی مو، جنس و شرایط موها است. هر چقدر موها و پوست سر چربی بیشتری داشته باشند، میزان ماندگاری بوتاکس نیز کاهش می یابد. به طوری که استفاده از بوتاکس مو با کیفیت و روشی یکسان روی دو نوع مو، می تواند ماندگاری های مختلفی را ایجاد نماید. همچنین شدت آسیب دیدگی موها و میزان بلندی آن ها نیز می توانند در تعیین این مدت زمان نقش موثری داشته باشند. هر چقدر موها بلندتر باشند و میزان آسیب دیدگی آن ها شدیدتر باشد، مدت زمان ماندگاری نتایج بوتاکس مو کاهش پیدا می کند.

برند و کیفیت بوتاکس :

از دیگر عوامل موثر در ماندگاری نتایج بوتاکس تراپی مو، برند و کیفیت مواد بوتاکس است. امروزه شرکت های تولیدی بسیار متعددی وجود دارند که به تولید مواد و محصولات کراتین و بوتاکس مو پرداخته اند. بنابراین مواد بوتاکس با کیفیت های مختلفی در بازار عرضه می شود. هر چقدر مواد بوتاکس انتخابی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، به این معناست که از ترکیبات مغذی بیشتری برخوردار است. بنابراین می تواند ماندگاری طولانی تری روی موها داشته باشد.

مراقبت های پس از بوتاکس مو :

مراقبت از موهای احیاء شده تا دو روز پس از بوتاکس تراپی مو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. توجه به این نکات مراقبتی می تواند در افزایش ماندگاری مواد بوتاکس روی موها نیز بسیار موثر باشد. بنابراین بهتر است پیش از بوتاکس مو با این مراقبت ها آشنایی پیدا کنید و تمامی آن ها را مورد توجه قرار دهید.

 

عوامل موثر در میزان ماندگاری بوتاکس مو

عوامل موثر در میزان ماندگاری بوتاکس مو

 

نکات قابل توجه در رابطه با بوتاکس تراپی مو

  • اولین نکته ای که در رابطه با بوتاکس تراپی مو وجود دارد، مراقبت های ضروری پس از انجام بوتاکس است. همانطور که گفته شد این مراقبت ها می توانند تاثیر بسیار زیادی در تعیین ماندگاری نتایج بوتاکس مو داشته باشند. به همین دلیل شناخت آن ها می تواند به شما کمک نماید تا میزان ماندگاری نتایج را افزایش دهید. به طور مثال پس از انجام بوتاکس تراپی بهتر است تا 48 ساعت از قرارگیری در معرض نور خورشید اجتناب نمایید. اکثر افرادی که موهای خود را بوتاکس می نمایند، نسبت به این موضوع بی اهمیت هستند. در صورتی که همین موضوع می تواند ماندگاری بوتاکس را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. زیرا ترکیبات موجود در مواد بوتاکس نسبت به نور خورشید بسیار حساس هستند و پس از مواجهه با آن واکنش نشان می دهند.
  • از طرفی کلر و سدیم می تواند میزان ماندگاری بوتاکس تراپی مو را کاهش دهد. بنابراین اگر می خواهید تاثیرات بوتاکس روی موهای شما ماندگاری بیشتری داشته باشد، بهتر است از رفتن به استخرهای عمومی خودداری نمایید. زیرا در آب تمامی استخرهای عمومی از کلر و سدیم استفاده می شود. در صورتی که پس از بوتاکس مو تصمیم گرفتید از استخر استفاده نمایید، بهتر است حتما از کلاه های مخصوص شنا استفاده نمایید. این کار می تواند میزان تاثیرگذاری سدیم و کلر را روی مواد بوتاکس کاهش دهد.
  • از طرفی شستشوی روزانه موها نیز می تواند در میزان ماندگاری نتایج بوتاکس تراپی مو موثر باشد. به طور کلی تاثیر بوتاکس موهایی که به طور مرتب و روزانه شستشو می شوند، نسبت به موهایی که دو تا سه بار در هفته شسته می شوند، ماندگاری کمتری دارد. بنابراین بهتر است پس از بوتاکس موها از شستشوی روزانه آنها با استفاده از شامپو اجتناب نمایید. همچنین تنها از شامپوهای بدون سولفات برای شستن موهای خود استفاده کنید.

 

نکات قابل توجه در رابطه با بوتاکس تراپی مو

 

کراتین مقدم

بسیاری از افراد زمانی که می خواهند بوتاکس تراپی مو انجام دهند، در ابتدا می خواهند بدانند که هزینه آن چقدر است. قطعا برای انجام بوتاکس مو به صورت حرفه ای و یا خانگی نیاز به پرداخت هزینه می باشد. اما نکته قابل توجه این است که عوامل مختلفی در تعیین این هزینه نقش دارند. به طور مثال هر چقدر کیفیت مواد بوتاکس بیشتر باشد و از برند معتبرتری آن را تهیه نمایید، هزینه بیشتری نیز برای تهیه مواد باید پرداخت شود. میزان آسیب دیدگی موها، جنس آن ها و همچنین بلندی موها از دیگر عواملی هستند که در تعیین هزینه بوتاکس مو نقش دارند.

با این وجود اگر می خواهید بوتاکس تراپی مو انجام دهید، بهتر است از مرکز متخصص و مجرب در این زمینه کمک بگیرید. مرکز کراتین رایگان، یکی از تخصصی ترین مراکز احیاء رایگان مو می باشد. این مرکز برای خدمات رسانی به مشتریان خود نیز از افراد مجرب و متخصص در زمینه کراتین و احیاء موها کمک گرفته است.

نکته قابل توجه در رابطه با این مجموعه واردات مستقیم مواد و متریال مورد استفاده در بوتاکس تراپی توسط خود مجموعه است. به همین دلیل تمامی مواد مورد استفاده در این مرکز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند در کنار تقویت موها، صافی رایگان آن ها را نیز به همراه داشته باشند. از طرفی کارکنان و مشاوران این مجموعه با توجه به شرایط مو و پوست سر شما بهترین و مناسب ترین تکنیک را برای بوتاکس و احیاء موهای شما مورد استفاده قرار می دهند. این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش ماندگاری نتایج بوتاکس مو داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.